Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا علمدار، روز دوشنبه در پنجاهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در 49 جلسه گذشته این کارگروه ، 52 کمیته تخصصی و 622 جلسه کارشناسی برگزار شده است.
وی افزود: در این جلسات در قالب بررسی به 2هزار و 997 مشکل ، 2 هزار و 838 پرونده رسیدگی شده که از میان آنها 2 هزار و 493 مورد آنها در حوزه بانکی و مابقی در حوزه تامین اجتماعی ، برق ، آب ، گاز و سایر موارد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تصریح کرد: در کنار پرونده های این کارگروه به تازگی بانک ها 259 مورد از پرداخت تسهیلات مستقیم را در سیستم طراحی شده بهین یاب ثبت کرده اند که البته تعداد این تسهیلات با ثبت آنها از سوی بانک ها در روزهای آینده بیشتر خواهد شد.
علمدار یزدی خاطرنشان کرد : در جلسه امروز نیز 129 پرونده با تأیید روسای بانک های استان برای دریافت 2 هزار و 120 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانک ها معرفی شدند.
در این جلسه سرپرستی های شعب بانک های استان گزارشی از روند پرداخت تسهیلات رونق تولید به حوزه های تولید و صنعت ارائه کردند.
استان یزد به عنوان چهارمین استان صنعتی کشور با پرداخت یکهزار میلیارد تومان در قالب تصویب 3هزار پرونده از موفق ترین استانها در پرداخت تسهیلات تسهیل و رفع موانع تولید به واحدهای کوچک و متوسط برای رونق تولید بوده است.
1968/ 6197 خبرنگار:محمودرضا رحمانی**انتشار: محمدحسین فلاح
@irnayazdd

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان این بانک طی فروردین ماه سال جاری در مجموع تعداد 21هزار و 271 فقره تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر 24 هزار و 270 میلیارد ریال به عموم متقاضیان پرداخت کرده است.

همچنین طی همین مدت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از 1 هزار و 596 میلیارد ریال به 532 متقاضی توسط بانک ملی پرداخت شده است.

همچنین بانک ملی ایران طی یک ماه نخست سال تعداد 973 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.

گفتنی است ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود که این بانک طی سال گذشته بخش قابل توجهی از کل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی پرداخت کرده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد+ جزییات
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان