Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اظهارات رئیس‌جمهور ترکیه مبنی بر اعلام اسرائیل به عنوان یک دولت «تروریستی» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اردوغان را فردی اعلام کرد که کرد‌ها را کشته و خبرنگاران را زندانی می‌کند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فرانسه، در پی تصمیم اخیر آمریکا مبنی بر شناسایی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در اظهاراتی انتقادی در استانبول اعلام کرد: اسرائیل یک دولت تروریستی است که کودکان را می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پی این اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه را به عنوان کسی که روستاهای کردنشین کشورش را بمباران می‌کند، معرفی کرد.

اردوغان در سخنرانی خود در شهر سیواس اعلام کرد: فلسطین یک قربانی بی‌گناه است و اسرائیل یک دولت تروریستی.

پس از ساعاتی نتانیاهو در واکنش به این اظهارات اعلام کرد: من از کسی که روستاهای کردتبار در ترکیه را بمباران کرده، خبرنگاران را زندانی کرده و به ایران کمک می‌کند و تحریم‌های بین‌المللی را دور زده و به تروریست‌ها کمک می‌کند از جمله "تروریست‌های موجود در غزه" که مردم بی‌گناه را می‌کشند درس اخلاق نمی‌آموزم. این مرد کسی نیست که ما از او درس بیاموزیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار اردوغان و بایدن

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، رسانه های ترکیه از لغو برنامه دیدار رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

قرار بود اردوغان برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا نهم ماه مه عازم واشنگتن شود.

وبگاه روزنامه قرار در گزارشی نوشت هر چند منابع کاخ ریاست جمهوری ترکیه لغو این برنامه را به عنوان تغییر در تاریخ اعلام کرده اند اما، آمریکا این سفر را لغو کرده است.

به نوشته روزنامه قرار کاخ سفید با انتشار مطلبی اعلام کرده بی‌صبرانه منتظر پذیرایی از جناب اردوغان هستیم اما نتوانستیم تاریخی را که مناسب دو طرف باشد، تعیین کنیم، به همین دلیل در حال حاضر دیداری مطرح نیست که اعلام کنیم.

روسای جمهور دو کشور پارسال در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با هم دیدار کرده بودند.

دیگر خبرها

  • اجلاس بین المجالس قدس در استانبول ترکیه
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • کنایه وزیر خارجه اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • کنایه وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • اردوغان: نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است | کسی که می‌خواهد فرعون امروز را ببیند، راه دور نرود ...
  • اردوغان: حفاظت از قدس وظیفه ماست/ نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است
  • اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است