Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز دوشنبه در اجلاس استانی نماز اظهار کرد: جایگاه نماز در معارف دین مبین اسلام برجسته و بسیار ارزشمند است چراکه از مهم ترین دستورهای الهی و معراج انسان بسوی ملکوت است.
وی افزود: کسانیکه به مقام عالی انسانی و الهی رسیده اند، به نماز و اقامه آن در اول وقت اهمیت داده و با این فریضه مانوس شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه ایلام با تاکید بر ضرورت توجه به اسرار نماز یادآور شد: نماز بهترین وسیله برای برخورد با چالش های اخلاقی است و روی آوری به آن، انسان را از مسیر انحراف باز می دارد.
حجت الاسلام لطفی تاکید کرد: خوشبختانه همه دولت ها به مساله نماز اهتمام داشته و امید است خروجی این نشست ها اقامه هرچه گسترده تر نماز جماعت و جمعه در سراسر این استان باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این اجلاس با ذکر اینکه 26 هزار نفر از دانش آموزان این استان پارسال در مسابقه فرهنگی نماز مشارکت کردند، گفت: 700 گفتمان دینی در این مدت در مدارس استان تشکیل شده است.
علی بیرانوند افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده اقامه نماز جماعت در 760 مدرسه برپا می شود و 200 روحانی برای اقامه نماز جماعت در مدارس با این اداره کل مشارکت دارند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است

شیخ حسین انصاریان در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است.

به گزارش جماران؛ وی افزود: به چهارتا مسجد اطراف حرم‌ها نگاه نکنید، در بسیاری از شهر‌ها درب مساجد بسته است.

شیرین‌تر از انبیاء و ائمه هدی و فق‌های واجدالشرایط در عالم نبوده و نبوده است.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است