Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی کمپینگ،آفرود و کوهنوردی از ۲۱ آذر ماه در قزوین خبر داد.

هادی طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اولین نمایشگاه تخصصی کمپینگ، آفرود و کوهنوردی از ۲۱ لغایت ۲۴ آذر ماه به مدت ۴ روز در فضایی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : با توجه به پتانسیلی که در زمینه ی گردشگری و طبیعت گردی در کشور ایران وجود دارد، بسیاری از جوانان از تمامی اقشار به سمت این ورزش پر هیجان روی آورده اند.

این مسئول یادآور شد: ۴۰ مشارکت کننده در حوزه های تولید تجهیزات آفرود و تجهیزات کمپینگ و کوهنوردی در نمایشگاه فوق حضور خواهند داشت.

طاهرخانی یادآور شد : معرفی گروه های مستند ساز ورزش های ماجراجویانه، تقدیر از برندگان مسابقات دارای تولینگ انتخابی جهانی، مسابقات ماشین کنترلی سوختی، مسابقات رالی دو دیفرانسیل و ... از جمله برگزاری برنامه های جانبی نمایشگاه فوق خواهد بود.

این مسئول در پایان افزود : اولین نمایشگاه تخصصی کمپینگ، آفرود و کوهنوردی در مدت برگزاری،   صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۵ الی ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد و پذیرای بازدیدکنندگان محترم خواهیم بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ،  یاسر قندهاری با اعلام این خبر گفت: عنوان این دوره‌ها «قوانین و مقررات بیمه و مالیات»، «مدیریت کیفیت و تأسیسات گردشگری»، «صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری»، «تسهیلگری و کسب‌وکارهای کوچک در گردشگری» و «بازآموزی راهنمایان گردشگری» است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.


معاون گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به‌صورت رایگان و با اعطای گواهینامه با همکاری دو موسسه آوای طبیعت گلستان و موسسه نواندیشان نوای بارانک ورکان به‌صورت حضوری و در یک بازه زمانی مشخص برگزار می‌شود.


او یادآور شد: اعتبار دوره‌های مذکور با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط معاونت گردشگری استان از دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جذب شده است.


قندهاری بابیان این‌که آموزش زیربنای صنعت گردشگری است، تصریح کرد: زیرساخت و تجهیزات به‌تنهایی نمی‌تواند خدمات مطلوب و باکیفیت در حوزه گردشگری ارائه کند، لذا دوره‌های آموزشی و نرم‌افزارهای آموزشی بیشتر موردتوجه تأسیسات گردشگری قرار می‌گیرد.


او همچنین با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در حوزه گردشگری افزود: باوجود نیروهای آموزش‌دیده، فعالیت و ارائه خدمت در حوزه گردشگری سهل می‌شود، اما اگر نیروها آموزش ندیده‌ باشند با دشواری‌های زیادی در خدمت‌رسانی مواجه خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • اولین روز ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم