Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:42:55 GMT

امروز، گودبای پارتی شیمبا در آزادی؟

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۱۵۸۱

امروز، گودبای پارتی شیمبا در آزادی؟

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت مورد توجه تراکتورسازی قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب مسابقه عقب افتاده از هفته هشتم لیگ برتر امروز باید به مصاف پرسپولیس برود.


صنعت نفت در هفته ای که گذشت با مشکلات خاصی از جمله اعتصاب بازیکنان به دلیل مسائل مالی روبرو شده بود و در شرایط ایده آلی به مصاف صدرنشین لیگ نمی رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما یکی از اتفاقاتی که به تازگی برای این تیم رخ داده است، بحث حضور لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی این تیم در تراکتورسازی تبریز است. شب گذشته محمد ابراهیمی، ستاره محبوب تیم تراکتورسازی در فضای مجازی اعلام کرد که مسئولان این باشگاه قصد دارند او را با لوسیانو معاوضه کنند؛ اما او از این مسئله رضایت ندارد و معاوضه نخواهد شد.

 

در این شرایط آنچه مشخص است، تمایل تراکتورسازی به جذب شیمبا و همچنین موافقت فراز کمالوند با این موضوع تنها در صورت به خدمت گرفتن محمد ابراهیمی است.

 

اگر این توافق بین دو باشگاه صورت بگیرد و رضایت بازیکن باتجربه تراکتور نیز به نحوی جلب شود، این آخرین بازی شیمبا برای صنعت در لیگ برتر خواهد بود. باید دید در صورت صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، آیا این مهاجم برزیلی در بازی روز 28 آذر صنعت نفت مقابل سرخپوشان، در تیم آبادانی حضور دارد یا اینکه به عضویت تراکتورسازی در می آید.

تراکتورسازی تبریز محمد ابراهیمی صنعت نفت آبادان لوسیانو پریرا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان برای حمایت از این تیم در مصاف با پرسپولیس از اصفهان به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

هواداران تیم فوتبال سپاهان نیز امروز کیلومترها راه را طی کرده‌اند و از اصفهان به پایتخت آمده‌اند تا با حضور در ورزشگاه آزادی از شاگردان ژوزه مورایس در تقابل حساس و مهم با پرسپولیس تهران حمایت کنند.

طرفداراران طلایی‌پوش در محوطه ورزشگاه آزادی با شعارهای مخصوص تیم‌شان به‌سمت سکوهای ورزشگاه می‌آیند و امیدوار هستند که این تیم بتواند در ادامه روند خوبی که دوباره در پیش گرفته این بار در الکلاسیکوی مهیج فوتبال ایران به پیروزی دست پیدا کنند.

کد خبر 749834

دیگر خبرها

  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت
  • استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محمد شفیع فیضی زاده -ایلام
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱