Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-خبرگزاری بحرین اعلام کرد، هیئت جمعیت حقوقی " هذه هی البحرین" (این بحرین است) که به اسرائیل و قدس سفر کرده نماینده رسمی منامه نیست و تنها یک هیئت وابسته به این جمعیت است. خبرگزاری رسمی بحرین در پی انتقادهای گسترده از سفر هیئت بحرینی به سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد و در دفاع از این اقدام اعلام کرد: جمعیت بحرینی موسوم به "هذه هی البحرین" تاکید کرد، این هیئت شامل برخی خارجی‌های مقیم کشور از ادیان مختلف بود که  نماینده رسمی بحرین نیستند و این هیئت به صورت خود جوش اقدام به این سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سفر به دلیل اینکه در بحبوحه تصمیم ترامپ درباره قدس انجام گرفت، حائز اهمیت است. طبق گزارش این خبرگزاری، جمعیت بحرینی تصریح کرد، با تکیه بر اصل تسامح و همزیستی مسالمت‌آمیز دست به این اقدام زده، اصلی که خط مشی بحرین است. هدف این هیئت بحرینی بازدید از اماکن مقدس اسلامی، مسیحی، یهودی و غیره در سراسر جهان عنوان شده است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲

اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه دولت آمریکا به‌دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم غزه، از ۱۱ روز پیش آغاز شد. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه دولت آمریکا به‌دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم غزه، از 11 روز پیش آغاز شد.در ابتدا دانشجویان دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک دست به تظاهرات و تحصن زدند و این اتفاق کم‌کم به دیگر دانشگاه‌های آمریکا سرایت کرد.دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نیز شاهد اعتراضات گسترده‌ای بود و حدود 100نفر در محوطه این دانشگاه توسط پلیس دستگیر شدند.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • حربه زنگ زده یهودستیزی
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • دانشجویان آزادشهر همصدا با جنبش ضد صهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا+ فیلم
  • فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین