Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، وب‌سایت "عربی21" در سرمقاله خود نوشت: آمریکا از طریق تصمیمات ترامپ درباره قدس، در حالی دشمنان ایران را در سخت‌ترین شرائط تنها گذاشت که برگ های برنده این کشور در منطقه را نیز بیشتر کرد.

 

عربی 21 در ادامه گزارش داد: ترامپ با اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، گور گفتگوهای سازش که کشورهای عربی ابتکارکردند و  ایران آنها را رد کرد را کَند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب "مقاومت" تنها گزینه پیش‌روی فلسطینی ها باقی ماند و این مسئله باعث شد تا دشمنان ایران در منطقه برگ های برنده خود را یکی پس از دیگری از دست دهند و فرصتی گرانبها برای محور ایرانی ایجاد شود.

 

این وب‌سایت خبری در ادامه افزود: ترامپ با این اقدام سیلی محکمی به همپیمانان عربی زد که به "دشمنان ایران" شناخته شده اند و در نتیجه اعتبار آنها را به سمت نابودی پیش برد و در مقابل جایگاه ایران در منطقه را بالاتر برد.

512

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- براساس اعلام ایران‌خودرو، فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان فراخوان شده تا پنج‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه محصول پارس اقدام کنند. ایران‌خودرو از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • تصمیم عرب‌ها درمورد تهران و تل آویو چیست؟
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • رسانه عرب زبان: تل‌آویو در پرونده «آنروا» سیلی محکم خورد
  • بالانسر ایران و اسرائیل