Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@23:58:19 GMT

شناسایی هکر فرودگاه استرالیا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۲۴۰۸

شناسایی هکر فرودگاه استرالیا

آخرین اطلاعات نشان می‌دهد هک فرودگاه «پرث» در سال گذشته، توسط یک هکر ویتنامی به نام «های» با هدف دسترسی به اطلاعات کارت‌های اعتباری و بانکی مسافران و سایر کارمندان انجام شده است.

ایران آنلاین /این هکر پیش از این نیز به هک وب سایت‌های ویتنامی نظیر سایت بانک‌ها، زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری و روزنامه آنلاین ارتش متهم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کوین براون» مدیر ارشد اجرایی فرودگاه پرث در استرالیا در این باره گفت: این هکر تنها موفق شد به اسناد و مدارکی که در فرودگاه پرث استرالیا بایگانی شده بود، دسترسی یابد.

این هکر ویتنامی به حجم زیادی از اطلاعات محرمانه مربوط به فرودگاه نظیر جزییات امنیت فیزیکی و حراست فرودگاه و همچنین نقشه های ساختمان های فرودگاه پرث نیز دسترسی پیدا کرد ولی نتوانست به رادارهای سیستم های فرودگاه دست یابد. در همین راستا فرودگاه‌ها به منظور ارتقای سیستم‌های امنیتی خود ۲میلیون دلار سرمایه گذاری کردند تا کمتر در معرض حملات سایبری قرار بگیرند. این هکر ویتنامی اکنون تحت تعقیب قرار دارد.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان

لیگ برتر ایران (صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 751002

دیگر خبرها

  • «آشیل» به جشنواره فیلم سیدنی دعوت شد
  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • آنچه که باید درباره نمایشگاه کتاب بدانیم + مکان‌های دسترسی، ساعت و نحوه خرید آنلاین
  • هر آنچه که باید درباره نمایشگاه کتاب بدانیم + مکان‌های دسترسی، ساعت و نحوه خرید آنلاین
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین!
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • تصاویر نجومی هفدهم اردیبهشت (6 مه)
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد