Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، شهرزاد مظفر درباره دیدار تیمش مقابل پالایش نفت آبادان که روز جمعه برگزار می‌شود، گفت: بازی سختی خواهد بود. این مسابقه تقابل بازیکنان تیم ملی در هر دو تیم است. از نظر مهره هر دو تیم نفرات خوبی دارند و فکر می‌کنم هر تیمی متمرکز باشد برنده خواهد بود. بازیکنان ما خوشبختانه آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌ریزی خوبی داشتیم تا با آمادگی کامل بازی کنیم. کاری که از دست ما برمی‌آمده یعنی برگزاری تمرینات خوب را انجام داده‌ایم و بقیه چیزها دست خداست.

وی در خصوص برنامه‌های تیم ملی، اظهار داشت: 25 تا 28 آذر اردویی را در تهران برگزار می‌کنیم که 16 بازیکن جدید را دعوت کرده‌ایم. این دومین اردویی است که به منظور شناسایی بازیکنانی که در لیگ دیده‌ایم، برگزار می‌شود. هم به بازیکنانی که در اردوی اول بودند و و سایر بازیکنان لیگ این فرصت را دادیم تا مورد ارزیابی قرار بگیرند. فکر نمی‌کنم کسی در لیگ باشد که او را ندیده باشیم و از قلم افتاده باشد. اردوی بعدی با حضور بازیکنانی خواهد بود که برای بازی با روسیه و جام ملت‌های آسیا آماده می‌شوند.

سرمربی تیم ملی ایران درباره تصمیمش برای انتخاب تیم ملی و یا دانشگاه آزاد و اظهارات صوفی زاده نایب‌رئیس فدراسیون که گفته بود اگر تیم ملی در ترکمنستان اول یا دوم می‌شد، شرایط مظفر فرق می‌کرد و او می‌توانست هر دو تیم را داشته باشد، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم نتیجه ترکمنستان به تیم باشگاهی من مرتبط باشد؛ زمانی که به بازی‌های ترکمنستان رفتیم لیگ شروع نشده بود و من هم هیچ کم و کاستی برای تیم ملی نگذاشتم.

مظفر افزود: سوم شدن تیم ملی در بازی‌های داخل سالن دلایل متعددی دارد که عمده آن مربوط به نحوه مدیریت تیم در 3 سال گذشته بوده است. من فقط 5 ماه بود که تیم را در دست گرفته بودم و کسب مقام سومی در این شرایط خوب بود. همیشه گفته‌ام فدراسیون این اختیار را دارد که تصمیم بگیرد و من هم این اختیار را دارم که یا بپذیرم و یا کنار بکشم. باید ببینیم مذاکرات چطور پیش می‌رود. آنها حق دارند مربی‌ای داشته باشند که تمام وقت در اختیار تیم ملی باشد اگر چنین باشد من باید تصمیم بگیرم. اجازه دهید به آن مرحله برسیم تا بعد صحبت کنیم.

مظفر در پایان از حضور تیم روسیه در ایران برای برگزاری دیدار دوستانه خبر داد و افزود: این دیدارهای دوستانه روزهای 27 و 29 بهمن انجام می‌شود. برای جام ملت‌های آسیا مذاکراتی با چند کشور داشته‌ایم که برای بازی با چین نزدیکتریم. اگر بتوانیم با ژاپن و تایلند هم بازی کنیم خوب است.

601

پالایش نفت آبادان شهرزاد مظفر تیم ملی سرمربی دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد

به‌نظر می‌رسد HTC روی گوشی جدیدی کار می‌کند که احتمالاً به‌زودی عرضه خواهد شد. این گوشی در گیک‌بنچ رؤیت شده و گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده است.

گوشی جدید اچ‌تی‌سی شناسه‌ی 2QDA100 را دارد و احتمالاً جانشین U23 خواهد بود؛ بنابراین، می‌توان حدس زد که با نام U24 یا U24 Pro معرفی شود. گوشی جدید HTC در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیاز ۱٬۰۹۵ و ۳٬۰۰۶ را کسب کرده است.

انتظار می‌رود که گوشی ۲۰۲۴ اچ‌تی‌سی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ مجهز باشد که پردازنده‌ی مرکزی ۸ هسته‌ای و گرافیک Adreno 720 در آن قرار دارد. این گوشی احتمالاً ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را اجرا خواهد کرد.

گوشی HTC مدل U23 از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده می‌کرد؛ بنابراین، انتظار داریم که سری U24 عملکرد بهتری داشته باشد. گواهی Bluetooth SIG تأیید می‌کند که این دستگاه از بلوتوث ۵٫۳ پشتیبانی می‌کند.

مشخصات کامل گوشی جدید HTC هنوز اعلام نشده‌اند؛ اما احتمالاً این محصول شباهت‌های بسیاری با نسل قبل خود خواهد داشت؛ مانند نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و مقاومت در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب با استاندارد IP67.

باتری U24 ممکن است پرظرفیت‌تر از باتری ۴٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی موجود در سری U23 باشد. درحال‌حاضر، جزئیاتی درباره‌ی قیمت گوشی جدید اچ‌تی‌سی و زمان عرضه‌ی آن موجود نیست.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • معاون رسانه ای وزیر ارشاد با مهر از کاستی های حوزه طنز می گوید
  • جامعه کارگری استان مرکزی همسو با سیاست های کلی کشور گام برمی دارد
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • ازبکستان به عنوان سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • ازبکستان روی سکوی سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید