Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴- نخستین محموله از کانکس های اهدایی نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا به مردم زلزله زده روستاهای اطراف سرپل ذهاب اهدا شد.  به گزارش سایپا نیوز؛ نمایندگی های سایپا در راستای مسوولیت های اجتماعی خود نسبت به تهیه و توزیع ۲۰ دستگاه کانکس بین مردم روستاهای زلزله زده اقدام کردند.
در این راستا با هماهنگی نیروهای امدادی حاضر در منطقه در روز میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) اولین کانکس در روستاى ازگله به یک خانم باردار با یک فرزند و یک خانم بدون سرپرست تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کانکس ها در روستاهای نقطه صفر مرزی ، ازگله ، کوئیک و مناطقی از سرپل ذهاب بین خانواده ها توزیع شد که رضایت آنها از توجه گروه سایپا به زلزله زدگان را در پی داشت.
محمدرضا ورزنده، رئیس کانون انجمن صنفی نمایندگی‌های سایپا درباره این اقدام داوطلبانه انجمن های صنفی گفت: مردم ما همیشه پشتیبان و یاور یکدیگر بوده و هستند و ما وظیفه خود می دانیم که به یاری هموطنان خود بشتابیم. به همین منظور در یک اقدام داوطلبانه تعدادی از انجمن ها برای ساخت کانکس اعلام آمادگی کردند و در نخستین مرحله، تعداد ۲۰ دستگاه کانکس تهیه و در روز میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) به مردم مناطق حادثه دیده در نقطه صفر مرزی تحویل داده شد.
وی ادامه داد: روند کمک رسانی نمایندگی های گروه سایپا به این  تعداد ختم نمی شود و همچنان ادامه خواهد داشت و 20 دستگاه دیگر نیز به زودی توزیع می‌شود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود محمودی گفت: در پی احتمال استفاده از دستگاه ماینر در یک واحد مسکونی در روستای دودهک دلیجان، ماموران انتظامی در منطقه حضور یافتند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی هشت دستگاه ماینر (مبدل ارز دیجیتال) کشف شد که در این زمینه پرونده تشکیل و در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: جمع آوری ماینرهای غیرمجاز در دستور کار جدی قرار دارد و مردم در صورت مشاهده و آگاهی از فعالیت ماینرهای غیرمجاز می‌توانند مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱و سامانه تلفنی ۱۲۱ و یا ۰۹۰۱۸۰۷۱۸۰۰ اعلام کنند و ضمن رعایت سطح محرمانگی، از پاداش‌های مربوطه بهره‌مند شوند.

محمودی تاکید کرد: استفاده غیرمجاز از شبکه برق برای استخراج رمز ارزها باعث اختلال در تامین برق‌رسانی به مشترکان و خسارت به لوازم برقی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۱۷ هزار دستگاه ماینر تاکنون در استان شناسایی و جمع آوری شده است که بار مصرفی آنها معادل ۴۸ مگاوات به میزان پنج درصد پیک بار مصرفی و معادل برق مصرفی سه شهر تفرش، آشتیان و کمیجان بوده است

کد خبر 6093119

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی