Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@17:36:55 GMT

طرح زمستانی پلیس استان زنجان با ۱۵۰۰ نیرو آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۳۴۲۴

طرح زمستانی پلیس استان زنجان با ۱۵۰۰ نیرو آغاز شد

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طرح زمستانی پلیس با همکاری نهادهای امدادی از ۲۰ آذرماه آغاز می‌شود و تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، امروز طرح زمستانی عملیاتی ترافیکی پلیس با همکاری نهادهای امدادی از جمله هلال احمر، آتش‌نشانی، فوریت‌های پزشکی و راهداری آغاز شد.

سردار علی آزدی در این برنامه ضمن خسته نباشید به همه نیروهای امدادی اظهار داشت: طرح زمستانه پلیس با همکاری نهادهای امدادی از 20 آذرماه آغاز و تا 20 اسفند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک‌ هزار و 500 نفر در این طرح فعالیت می‌کنند و هدف از این طرح ایمنی بیشتر جاده‌ها و شهرها در ایام سرد زمستان است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان به همکاری نهادهای امدادی اشاره و عنوان کرد: همکاری هلال احمر، آتش‌نشانی، فوریت‌های پزشکی، اداره راه و سایر نهادها با پلیس ستودنی است.

جواد رحمتی، معاون عمرانی استانداری زنجان هدف از برگزاری این رزمایش را دادن آرامش خاطر به مردم برشمرد و تصریح کرد: این رزمایش به صورت نمادین است تا مردم خیالشان از بابت آمادگی نیروهای امدادی در جاده‌ها راحت باشد.

وی افزود: نیروهای امدادی در طول 12 ماه سال به صورت شبانه‌روزی در جاده‌ها تلاش می‌کنند.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه سالیانه تصمیماتی مبنی بر بهتر اجرا کردن این طرح اخذ می‌شود، خاطرنشان کرد: هر سال سعی می‌شود اشتباهات سال گذشته برطرف شود.

وی با تقدیر از عملکرد پلیس در جاده‌های کشور گفت: پلیس جانانه با تمام قدرت و تمام توان به مردم خدمات ارائه می‌دهد و هدفش ایجاد امنیت و کاهش تلفات در جاده‌ها است و همکاری خوبی بین‌ پلیس با اورژانس، مراکز خدمات پزشکی، هلال احمر، آتش نشانی و حمل و نقل جاده‌ای برقرار است.

به گزارش تسنیم، در پایان برنامه‌ خودروهای امدادی از مقابل جایگاه عبور کردند‌.

انتهای پیام/

R41375/P1486/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر