Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر گفت: طرح ملي امداد و نجات با حضور و مشارکت 4 هزار و 349 نيروي عملياتي در محورهاي برون شهري کشور آغاز شد.

به گزارش ايرنا، مرتضي سليمي روز دوشنبه در رزمايش ترافيکي آغاز طرح زمستاني سال 96 در پيست اسکي آبعلي شهرستان دماوند، افزود: اين طرح در يک هزار و 221 پايگاه ثابت و سيار جمعيت هلال احمر در سطح محورهاي برون شهري براي ارائه خدمت به مردم اجرا مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: طرح زمستانه همه ساله با حضور و مشارکت دستگاه هاي انتظامي، امدادي و خدماتي با هدف خدمت رساني به مردم در طول فصل زمستان با برنامه ريزي منسجم و ايجاد امکانات مناسب اجرا مي شود.
وي با اشاره به آمادگي جمعيت هلال احمر براي مشارکت فعال در طرح زمستانه سال جاري، افزود: جمعيت هلال احمر آمادگي لازم براي فعاليت در 2 بخش نجات و امدادرساني به مصدومان در کمترين زمان ممکن را دارد.
به گفته وي، براي همين منظور 4 هزار و 349 نيروي امدادي و نجاتگر در يک هزار و 221 پايگاه ثابت و سيار مناطق مختلف کشور مستقر خواهند شد.
رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر افزود: اين نيروها با استفاده از 3 هزار و 457 خودروي امدادي شامل يک هزار و 100 دستگاه آمبولانس، يک هزار و 328 خودروي پشتيباني، 364 دستگاه خودروي نجات، 52 دستگاه خودروي عملياتي آرگو، 11 دستگاه خودروي فرماندهي(ارتباطات و مخابرات) و 24 فروند بالگرد خدمات امدادي مناسبي را به مردم در محورهاي ارتباطي کشور در طول فصل زمستان ارائه خواهند کرد.
سليمي با اشاره به افزايش 5 درصدي پايگاههاي طرح زمستانه هلال احمر نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: کاهش زمان حضور نيروهاي امدادي در صحنه حوادث، افزايش سرعت امدادرساني و کاهش آسيب هاي ناشي از حوادث ترافيکي را مهم ترين اهداف هلال احمر در اجراي طرح زمستانه است.
به گزارش ايرنا، اجراي طرح ترافيکي زمستاني نيروهاي امدادي از امروز(20 آذر) آغاز و تا 20 اسفندماه ادامه دارد.
رزمايش طرح ترافيکي زمستاني 96 نيروهاي امدادي، درماني، خدماتي و انتظامي امروز با هدف نمايش توان و آمادگي دستگاه‌ها در پيست اسکي آبعلي شهرستان دماوند برگزار شد.
اين رزمايش با حضور نيروهاي عملياتي و امدادي پليس راهور، اورژانس، هلال احمر و راهداري و با نمايش تجهيزات و خودروهاي امدادي و خدماتي برگزار شد.
شهرستان دماوند با جمعيتي افزون بر 100هزار نفر در 45 کيلومتري شهر تهران قرار دارد.
خبرنگار: الهام حيدري - انتشار: محسن فتاحي
تهرام/7246**1625
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع نساجی هلال احمر ایران

شرکت نساجی هلال احمر ایران با سه کارخانه تولیدی در سه نقطه از کشور و بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از شرکت‌های پیشگام تولید اقلام امدادی نظیر پتو، چادر، لباس امدادی و ... در سطح خاورمیانه است که توانسته با استفاده از دانش‌ روز با کیفیت‌ترین اقلام امدادی را تولید کند. به مناسبت هفته هلال احمر که از تاریخ ۱۸ الی ۲۴ اردیبهشت ماه خواهد بود روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه جمعی از اصحاب رسانه از این صنایع بازدید کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077617 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ادامه جست‎‎وجوهای هلال احمر در چهارمین روز مفقودی «یسنا»
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی