Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@02:23:41 GMT

وقتی خلعتبری دروازه‌بان شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۹۱۱۳

تمامی مصدومان پدیده در اردوی کیش در تمرینات گروهی حاضر شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بزرگسالان پدیده برای حضوری مقتدرانه و ادامه روند خوب خود در نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر از تعطیلات نیم‌فصل استفاده کرده و راهی اردوی کیش شده است تا بتواند در نیم‌فصل دوم نیز نتایج خوبی را در کارنامه خود ثبت کند.


در این اردو که با حضور تمامی بازیکنان و کادر فنی این باشگاه برگزار می‌شود، خبر خوشحال‌کننده برای محمدرضا مهاجری بازگشت مصدومان این تیم است ضمن اینکه خبر می‌رسد بنا به مستندات موجود احتمال بازگشت شش امتیاز نیز با توجه به طی نشدن کامل پروتکل کسر امتیاز ، بسیار محتمل بوده و پدیده‌ می‌تواند به تغییر رای امیدوار باشد والا این امتیازات را هم باید کنار امتیازات حساسی که این تیم در این فصل از دست داد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


تمرینات شاداب پدیده در جزیره زیبای کیش سوژه‌های جالبی چون گلری محمدرضا خلعتبری و رسیدن تمامی مصدومان تیم داشت که با شادابی تمرینات مشهدی‌ها توام شده بود و نوید حضور قدرتمند تیم در نیم‌فصل دوم را به کادر فنی پدیده می‌داد.
گفتنی است تیم پدیده پس از برگزاری این اردوی ده روزه به مشهد بازمی‌گردد تا خود را برای مصاف با پیکان تهران در چارچوب هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ‌برتر آماده کند.

محمدرضا خلعتبری پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از رکنا، واکاوی رسانه ای زمینه های چالش های تولید دانش بنیان در کشور، ایجاد رقابت سازنده در میان صاحبان اندیشه، خبرنگاران و اصحاب رسانه و افزایش تأثیرگذاری رسانه‌ها بر شبکه های حوزه تولید و اشتغال کشور از اهداف برگزاری جایزه ملی سرآمدان ایران است.

در لوح اهدایی رئیس جشنواره به مقدسی آمده است: بنا به تجارب ارزنده حضرتعالی در حوزه اقتصاد دانش بنیان و فناوری های مالی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری منصوب می شوید. امید است با بهره مندی از دانش شما زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد فراهم گردد.
محمدرضا مقدسی کارآفرین ایرانی، در سن ۲۹ سالگی صاحب مجموعه های مختلف اشتغالزایی در ایران هست که از تخصص های وی میتوان به تدریس بازارهای مالی، مشاوره کسب و کار، آموزش فضای مجازی و... اشاره کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899842

دیگر خبرها

  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • فال محمدرضا پهلوی هنگام افتتاح آرامگاه جدید سعدی | تصویر
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید
  • رزرو هتل در آمستردام
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد