Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتفاق عجیبی در تمرین امروز آبی ها رخ داد.

طرفداری- مسئول زمین شماره دو ورزشگاه آزادی به شدت به تصمیم امروز کادر فنی تیم فوتبال استقلال معترض شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، معمولاً زمین شماره دو ورزشگاه آزادی به مدت 90 دقیقه در اختیار تیم‌های ورزشی قرار می‌گیرد تا آنها از این زمین استفاده کنند. اما امروز بعد از درخواست بازیکنان استقلال از شفراتفاق جالبی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از گذشت 90 دقیقه از تمرین امروز بازیکنان استقلال نظیر امید ابراهیمی‌، خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، روزبه چشمی و ... نزد شفر رفتند و از وی خواستند تا امروز تمرین پرفشارتری را انجام بدهند و در ازای این موضوع تمرین نوبت بعدازظهر تعطیل شود. به همین علت شفر با درخواست آنها موافقت کرد اما این تصمیم با اعتراض مسئول و نگهدارنده زمین شماره دو ورزشگاه آزادی توام شد و او چندین بار از مربیان خواست که باید زمین را زودتر تحویل بدهند. 

این شخص در حالی که به شدت ناراحت بود به مترجم سرمربی استقلال اعلام کرد وقت زمین تمرین به اتمام رسید اما در کمال تعجب ساناک با حرکت دست خود نشان داد که به این موضوع اهمیتی نمی‌داد و تمرین استقلال همچنان ادامه پیدا کرد. فرد مورد نظر هم بعد از این اتفاق با ناراحتی به رختکن رفت و اعلام کرد موضوع را به مسئولان ورزشگاه آزادی گزارش خواهد کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !

به گزارش همشهری آنلاین، برای این مسابقه، نزدیک به ۳۰ هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی‌هایی که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود ۱۶ هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است یعنی نیمی از بلیت‌های در نظر گرفته شده برای بازی استقلال به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود ۵۰ هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

کد خبر 849517 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تصاویر شوکه‌کننده از حال استقلالی‌ها روی سکوهای ورزشگاه آزادی
  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • تشکر استقلالی ها از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی / فیلم
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم