Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم- ایرنا - رئیس ستاد اقامه نماز قم با اشاره به ارسال یک هزار و 300 اثر به دبیرخانه بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با موضوع نماز و فضای مجازی گفت: از این تعداد 56 اثر متعلق به استان قم است.

به گزارش ایرنا، محمد خامه یار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: اجلاس سراسری نماز روز پنجشنبه سی ام آذرماه جاری در بندرعباس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به برگزاری سومین اجلاس استانی نماز در قم، افزود: این مراسم بیست و سوم آذرماه جاری و یک هفته قبل از اجلاس کشوری در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار می شود.
وی، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و آیت الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری را از سخنرانان این همایش عنوان کرد و افزود: با توجه به سفر وزیر و فرهنگ و ارشاد اسلامی به قم در روز پنجشنبه هفته جاری، ممکن است ایشان نیز در این همایش سخنرانی کند.
رئیس ستاد اقامه نماز قم با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از 2 دوره گذشته این اجلاس، افزود: پس از آخرین دوره اجلاس سراسری نماز با توجه به اهمیت فضای مجازی، موضوع نماز و فضای مجازی در دستور کار اجلاس امسال قرار گرفت و در این زمینه از کارشناسان و فعالان عرصه فضای مجازی در حوزه دین و نماز استفاده شده است.
خامه یار، رونمایی از چهار عنوان کتاب را از برنامه های جانبی این همایش ذکر کرد.
وی همچنین با اشاره به آغاز عملیات احداث 2 مسجد در مناطق محروم شهرک فاطمیه و نوبهار قم، افزود: کلنگ زنی ساخت نمازخانه در یک واحد آموزشی دخترانه در روستای جنت آباد از توابع بخش مرکزی استان نیز از اقدام هایی است که به همت خیرین و در چارچوب برنامه های اجلاس یاد شده صورت خواهد گرفت.
به گفته وی، نمازخانه های دانشگاه حضرت معصومه(س) و مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان قم نیز روز پنجشنبه هفته جاری به بهره برداری می رسد.
7403/ 1175 خبرنگار: محسن آقاگلی ** انتشار: رضا علیمحمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان