Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@14:42:01 GMT

کمبود زیرساخت های رفاهی مخصوص بانوان در چابهار

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۵۸۵۹

کمبود زیرساخت های رفاهی مخصوص بانوان در چابهار

رئیس اداره میراث فرهنگی چابهار گفت: با وجود سواحل مکران شهر گردشگری چابهار از کمبود امکانات و زیرساخت های لازم رفاهی و تفریحی برای بانوان رنج می برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران عبدالحمید بلوچ زاده در دیدار با نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مشکلات گردشگری چابهار و کنارک با اجرای طرح توسعه سواحل مکران حل می شود ولی هنوز خبری از آغاز این طرح نیست و اجرای این پروژه بزرگ منطقه ای باید به طور جدی دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به کمبود زیرساخت های لازم در زمینه گردشگری افزود: برای جذب گردشگر باید زیرساخت های لازم با کمک سایر ارگان های زیر ربط مانند راه و شهرسازی، شهرداری و بنیاد مسکن فراهم شوند.
وی جاذبه های سواحل مکران را فرصت های غنی خدادادی برای گشور عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به وجود جاذبه های بکر در چابهار و کنارک نیاز است اداره میراث فرهنگی چابهار به معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ارتقا یابد.
بلوچ زاده تاکید کرد: کمبود زیرساخت های رفاهی بانوان در چابهار و کنارک به وفور دیده می شود که نقطه ضعفی بزرگ برای صنعت گردشگری منطقه به شمار می آید.
​رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری چابهار خاطرنشان کرد: در حال حاضر رفع کمبود امکانات ورزشی ویژه بانوان یکی از موارد مورد نیاز شهری چابهار محسوب شده که در کنار زیبا سازی شهری و افزایش زیرساخت های تفریحی در کنار سواحل مکران به ویژه چابهار و کنارک باعث رونق گردشگری منطقه می شود.
​انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،عطا حسن‌پور در این باره گفت : این همایش بین‌المللی با موضوع تاب آوری در برابر مخاطرات، تغییرات اقلیمی و بلایا در آبان‌ماه سال جاری با حضور مهمانان و پژوهشگران داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
وی افزود : این همایش بین‌المللی با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان برگزار می‌شود.
حسن پور تصریح کرد: همایش یاد شده در محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست‌کند، تجارب و حفاظت از معماری دست‌کند برگزار خواهد شد.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی و گردشگری لرستان در پایان اظهار داشت : پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقمندان می‌توانند چکیده مقالات خود را در این خصوص تا ۳۰ اردیبهشت به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901666

دیگر خبرها

  • تقویم رویدادهای گردشگری کشور بوی گل و گلاب گرفت
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • تقسیم عجیب بودجه‌های فرهنگی؟ / وقتی میراث فرهنگی کمبود بودجه دارد اما بعضی نهادها پول‌های کلان می‌گیرند (فیلم)
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»