Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگران شرکت کشت‌ و صنعت نیشکر هفت‌تپه شهرستان شوش برای سومین روز متوالی در اعتراض به عدم پرداخت حقوق چندین ماه خود تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوش، تعدادی از کارگران شرکت کشت‌ و صنعت هفت‌تپه امروز برای سومین روز متوالی در اعتراض به عدم پرداخت 4 ماه حقوق معوقه خود دست به تجمع زدند.

کارگران شرکت هفت‌تپه با همراهی اعضای خانواده خود جاده منتهی به شرکت کشت‌ و صنعت نیشکر هفت‌تپه را بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کارکنان به عدم پرداخت حقوق چند ماه خود دست به اعتراض زدند همچنین آنها خواستار پرداخت حقوق عقب افتاده  شدند. تاخیر در پرداخت حقوق و مطالبات بارها موجب اعتراض کارکنان بخش‌های مختلف این شرکت شده است. 

یکی از کارگران شرکت‌ کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوش اظهار داشت: حقوق 4 ماه اخیر کارگران پرداخت نشده است. همه کارگران نسبت به پرداخت حقوق معوقه خود معترض هستند.

وی گفت: هفته‌های گذشته مدیران شرکت وعده پرداخت حقوق کارگران را دادند اما تا این لحظه خبری از پرداخت حقوق نیست.

این کارگر شرکت هفت‌تپه خواستار دخالت نماینده مردم شوش در مجلس و فرماندار برای پرداخت مطالبات شد.

به گزارش تسنیم کشت و صنعت هفت تپه، قدیمی‌ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می‌گذرد و طبق اصل 44 قانون اساسی اواخر سال 1394 از سوی سازمان خصوصی‌سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.

حدود چهار هزار نفر به صورت رسمی، پیمانی، قراردادی و پیمانکاری در بخش‌های مختلف این شرکت مشغول به‌کار هستند.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در 15کیلومتری شهر شوش در شمال خوزستان واقع است. 

انتهای‌پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شدند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

مالکی همچنین برای تأمین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 6097492 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • جان‌فشانی در سنگر تولید
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد