Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@00:42:08 GMT

پیشنهاد 300 میلیونی سرخپوشان به ستاره استقلال!

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۵۹۰۶

پیشنهاد 300 میلیونی سرخپوشان به ستاره استقلال!

حسن بیت سعید، مهاجم سوسنگردی تیم فوتبال استقلال تهران که در پایان لیگ شانزدهم به این تیم پیوست، در نیم فصل نخست لیگ هفدهم موفق نشد بازی های خوبی از خود ارائه دهد و بیشتر نیمکت نشین بود و همین موضوع سبب شد تا صحبت هایی مبنی بر جدایی زودهنگام این بازیکن از آبی پوشان پایتخت شنیده شود.

بیت سعید پس از قهرمانی با تیم استقلال خوزستان و حضور در این تیم، با نظر علیرضا منصوریان به استقلال تهران پیوست و پس از سپری کردن یک نیم فصل ضعیف در این تیم با هدایت وینفرد شفر، قرار است به فولاد برود و بار دیگر شاگرد پورموسوی در این تیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، مسئولان باشگاه فولاد خوزستان پیشنهاد 300 میلیون تومانی را برای یک نیم فصل به بیت سعید دادند و منتظر جواب این بازیکن هستند. هر چند رقم پیشنهادی فولادی ها به بیت سعید کم است اما این بازیکن از شرایطش در استقلال تهران راضی نیست و درصدد است از جمع آبی پوشان پایتخت جدا شود.

بیت سعید 27 ساله سابقه بازی در تیم های فولاد نوین خوزستان، استقلال خوزستان و استقلال تهران را دارد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که فلورین ویرتز، پدیده جوان بایرلورکوزن، قرار است یک سال دیگر در این باشگاه در تیم ژابی آلونسو بازی کند، به نظر می‌رسد بایرن تلاش‌های خود را برای انتقال این ستاره جدید فوتبال جهان آغاز کرده است‌.

اولی هوینس، کلید آینده موفق بایرن را در توسعه جوانان می‌بیند و در برنامه تلویزیونی هشدار داد که با توجه به درآمد باشگاه‌های انگلیسی و همچنین رئال مادرید، این رقابت گسترده‌تر خواهد بود‌. به عقیده او موسیالا و پابلوویچ، دو بازیکن بایرن، دو انتقال بزرگ آینده فوتبال جهان را رقم خواهند زد و همچنین فلورین ویرتز که یک بازیکن جوان است و می‌تواند یک انتقال بزرگ پیش‌ رو داشته باشد‌.

هوینس پیش از این گفته بود ما می‌توانیم صد میلیون یورو را یک‌بار صرف هری کین کنیم و شاید روی یک بازیکن آلمانی، اما نه چهار یا پنج بار. منظور او از بازیکن آلمانی، همین ویرتز بود که سال آینده نیز در بایرلورکوزن بازی خواهد کرد.

با توجه به اینکه ویرتز در فهرست توپ طلای اروپا حضور دارد و در جام ملت‌های اروپا نیز از بازیکنان ثابت تیم ملی خواهد بود، به نظر می‌رسد مونیخ کار بسیار دشواری برای انتخاب این ستاره نوپا داشته باشد؛ هم‌تیمی سابق سردار آزمون در لورکوزن که پس از یک مصدومیت شدید رباط صلیبی بازگشتی درخشان به بوندسلیگا داشته و در صدر ستارگان این لیست قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم