Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اولین مرحله حذفی مهمترین تورنمنت باشگاهی فوتبال جهان، رئال مادرید با پاری‌سن‌ژرمن روبه‌رو شد و تیم‌‌های چلسی و بارسلونا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امروز (دوشنبه) در مقر یوفا برگزار شد و 16 تیم صعود کرده از مرحله گروهی رقبای خود را در اولین مرحله حذفی این رقابت‌ها شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در مهمترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی که در دور رفت آن تیم‌های سید اولی (هشت تیم اول مرحله گروهی) میهمان و تیم‌های سید دومی (هشت تیم دوم مرحله) میزبان هستند، رئال مادرید با پاری‌سن‌ژرمن دیدار می‌کند و چلسی به مصاف بارسلونا خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی به شرح زیر است:

بایرن‌مونیخ - بشیکتاش
یوونتوس - تاتنهام
چلسی - بارسلونا
رئال مادرید - پاری‌سن‌ژرمن
شاختار دونتسک - رم
سویا - منچستریونایتد
پورتو - لیورپول
بازل - منچسترسیتی

در سیدبندی 16 تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل 18-2017، تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا، منچستریونایتد، رم، بشیکتاش، منچسترسیتی، لیورپول و تاتنهام در گلدان نخست قرار داشتند و تیم‌های بایرن مونیخ، یوونتوس، چلسی، رئال مادرید، شاختار دونتسک، سویا، پورتو و بازل در گلدان دوم قرار گرفتند.

طبق قوانین یوفا، در مرحله یک هشتم نهایی نمایندگان یک کشور با یک دیگر روبه‌رو نمی‌شوند و دو تیمی که از یک گروه صعود کرده‌اند نیز با یکدیگر مصاف نخواهند نداشت. این محدویت‌ها اما در مراحل بعدی اعمال نخواهد شد.

تقویم بازی‌‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری که امسال فینال آن در شهر کیف اوکراین برگزار می‌شود، به شرح زیر است:

دور رفت
هفته اول: روزهای 13 و 14 فوریه 2018 (24 و 25 بهمن 96)
هفته دوم: روزهای 20 و 21 فوریه 2018 (یکم و دوم اسفند 96)

دور برگشت
هفته اول: روزهای 6 و 7 (15، 16 اسفند)
هفته دوم: روزهای  13 و 14 مارس (22 و 23 اسفند)

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,28/CT1 موضوعات مرتبط لیگ قهرمانان اروپا

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، دو تیم با شرایط کاملا متفاوتی پا به مصاف مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهند گذاشت. سپاهان به عنوان بهترین باشگاه ایرانی از نظر ساختار و امکانات و البته شرایط مالی و در سوی مقابل استقلال ملاثانی که چند سالی است از لیگ دسته دوم جدا شده و در لیگ دسته اول با وجود تمام مشکلات مالی و ساختاری دوام آورده است.

طبیعی است شب آینده که این دو تیم مقابل هم صف آرایی می‌کنند، سیاوش اکبرپور با اندیشه تدافعی و بستن فضاها شاگردانش که برخی از آنها تجربه‌های زیادی دارند را به میدان بفرستد و  در سوی دیگر تیم مورایس باید بتواند از لایه‌های دفاعی حریف عبور کند و اجازه ندهد کار سخت شود.

مورایس آخرین تمرین تیمش را به مرور کارهای تاکتیکی برای باز کردن خط دفاعی تیم استقلال ملاثانی اختصاص داده و پس از آن اعضای تیم به اهواز سفر کردند تا آماده دومین دیدار جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی شوند. این دیدار قرار است از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شود.

دیگر خبرها

  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)