Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آذری در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:انتقال بازیکنان به برخی تیم ها به بهانه سربازی چون هم ما و هم تراکتور باید در آسیا باشیم می بایستی طبق رعایت موازین حرفه ای انجام شود و به شکلی نباشد که ما در آسیا دستمان خالی شود و یک نماینده ایران از این رقابت ها حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به هر حال همه ما سربازی رفتیم و وظیفه هر ایرانی است که خدمت مقدس سربازی را پشت سر بگذارد اما بازیکنان ما تا سال 97 فرصت داشتند برای اعزام به سربازی و برای بنده جای تعجب دارد که آنها زودتر از موعد به خدمت سربازی رفتند، تیم های ذوب آهن و تراکتور سازی تبریز هر دو از نمایندگان ایران در آسیا هستند و نباید به بهانه سربازی بازیکنان را به این شکل انتقال داد و خدمت مقدس سربازی را مستمسکی برای خالی کردن دست تیم های دیگر قرار دهیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد تصمیم گیری نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امروز جلسه مناسبی داشتیم و قرار بر این شد که نمایندگان ایران هماهنگ با هم یک تصمیم را اتخاذ کنند که به سود ایران باشد و معتقدیم دبیر کل آسیا اظهار نظر شخصی کرده است چرا که در اعلام نهایی آخرین جلسه کمیته مسابقات کنفدراسیون آسیا مقرر شد که تیم ها هر کدام در کشور خودشان میزبان با شند.

انتهای پیام/

اظهارات آذری در مورد لیگ قهرمانان آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران

نمایندگان فدراسیون تیراندازی عراق از فدراسیون تیراندازی ایران، سالن‌های تیراندازی و سایت اهداف پروازی بازدید کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، خضیه عباس و علی حسون، نمایندگان فدراسیون تیراندازی عراق صبح امروز (پنجشنبه 13 اردیبهشت) با حضور در فدراسیون تیراندازی کشورمان ضمن دیدار با مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون از زیر ساخت‌های تیراندازی ایران شامل سایت اهداف پروازی، سالن‌های 10 متر و 25 متر و فینال بازدید کردند.

خضیه عباس در این دیدار عنوان داشت: ایران و عراق دو کشور مسلمان هستند و ما  یک مذهب داریم. ایران در تیراندازی پیشرفت زیادی داشته و ما در فدراسیون تیراندازی عراق به کمک شما نیاز داریم. باعث افتخار است که در راه پیشرفت خود از شما کمک بخواهیم.

وی در ادامه افزود: در رشته تفنگ یک دختر تیرانداز عراقی به نام زینب با وایلد کارت فدراسیون جهانی جواز حضور در المپیک پاریس را به دست آورده است، اما او مربی حرفه‌ای ندارد. درخواست داریم در این مورد به ما کمک کنید.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان ضمن خوشامدگویی به نمایندگان فدراسیون عراق و تاکید بر ارتباط نزدیک دو کشور اظهار داشت: کاملا آماده هستیم که به تیراندازی عراق کمک کنیم و در خصوص مربی نیز حتما همکاری نزدیکی با شما خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر