Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، درپی بالا گرفتن جدال لفظی بین «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی، سخنگوی اردوغان نیز اظهارات نتانیاهو را محکوم کرد.
 
«ابراهیم کالین» سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه، با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اتهامات مطرح شده از سوی نتانیاهو علیه اردوغان، خواستار پایان اشغالگری رژیم‌صهیونیستی به جای انتقاد از آنکارا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به نوشته خبرگزاری «آناتولی»،  کالین تاکید کرد: کسانی که فکر می‌کنند، قدس، اولین قبله مسلمانان را می‌توانند با جعل واقعیت، پایتخت رژیم اشغالگر خود قرار دهند، در حال اتلاف وقت خود هستند.
 
وی با بیان اینکه اسرائیل به صورت سیستماتیک قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض می‌کند، افزود: مقامات اسرائیلی باید به جای حمله به کشور و سران ما، به اشغال سرزمین‌های فلسطینیان پایان دهند.
 
سخنگوی رئیس جمهور ترکیه در پاسخ به اظهارات نتانیاهو گفت: نباید اتهامات یک ذهن (بیمار) را که هزاران فلسطینی بی‌گناه را به قتل رسانده و سرزمین آنها را به زندانی بزرگ تبدیل کرده و به مردم فلسطین ظلم می‌کند، جدی گرفت.
 
کالین در پایان بر تداوم حمایت ترکیه از حقوق مردم فلسطین تاکید کرد.
 
اردوغان روز یکشنبه رژیم صهیونیستی را «تروریست و کودک‌کش» خوانده بود که نتانیاهو نیز در واکنش به این سخن، مدعی شده بود، کسی که کُردهای ترکیه را بمباران و خبرنگاران را زندانی می‌کند، نمی‌تواند اسرائیلی‌ها را موعظه کند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از بازداشت مردی خبر دادند که قصد داشت به کاروان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که شخص مذکور یک مرد ۵۸ ساله است که قصد داشت نتانیاهو را در خیابان دیزنگوف در تل آویو هدف قرار دهد.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده این شخص بازداشت شده است.

۲ روز قبل نیز منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است. به نظر می‌رسد تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث شده دامنه تلاش‌های افراد غیرنظامی برای هدف قرار دادن این عناصر اشغالگر گسترش پیدا کند.

کد خبر 6095316

دیگر خبرها

  • واکنش رژیم صهیونیستی به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری
  • ادعای رژیم صهیونیستی درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری
  • ادعای تل‌آویو درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری
  • تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • تعلیق تبادل تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • اردوغان میزان تجارت پایان یافته ترکیه با رژیم صهیونیستی را ۹.۵ میلیارد دلار اعلام کرد
  • اولین اظهارات اردوغان پس از قطع روابط تجاری با اسرائیل/ نتانیاهو بی‌رحم است
  • اردوغان: دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • اردوغان: تجارت با اسرائیل را ندیده گرفتیم و این در را بستیم
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد