Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@07:20:10 GMT

رئال-پی اس جی؛ بازگشت نیمار به برنابئو (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۷۸۱۴

رئال و پی اس جی یکی از حساس ترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را زمستان آتی برگزار خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن را باید یکی از بدشانس ترین تیم های اروپایی نامید. پاریسی ها مهم نیست به عنوان تیم اول یا دوم به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند، آنها در مراحل بالاتر معمولا به بارسلونا برخورد می کردند و حالا باید به مصاف رئال بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

پی اس جی هرگز در طول حیات خود نتوانسته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یابد و در فصل جاری که با هزینه زیاد نیمار و امباپه را به خدمت گرفته، باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی دو دوره اخیر لیگ قهرمانان و پرافتخارترین باشگاه دنیا برود.

 

 

 

 

پی اس جی البته خاطرات خوبی از مصاف با رئال در مراحل حذفی اروپایی دارد. آنها در فصول 93-92 و 94-93 دو بار پی در پی توانستند رئال را از جام یوفا و جام درجام اروپا حذف کنند.

در فصل 93-92 و در یک چهارم نهایی جام یوفا پی اس جی ابتدا در زمین خود 4-1 بر رئال غلبه کرد و سپس در زمین رئال 3-1 مغلوب شد ولی به نیمه نهایی راه یافت.

سال بعد نیز در یک چهارم نهایی جام در جام اروپا، پی اس جی با یک تساوی 1-1 در زمین خودی و برد 1-0 در مادرید، به نیمه نهایی صعود کرد.

 

 

 

 

دو سال پیش رئال و پی اس جی در دور گروهی لیگ قهرمانان با یکدیگر همگروه بودند که بازی دو تیم در پاریس بدون گل تمام شد و رئال در بازی برگشت در برنابئو با گل ناچو برنده شد. 

بازگشت نیمار به سانتیاگو برنابئو جذابیت های مضاعفی به این بازی خواهد بخشید. حضور امباپه برابر رئال که زمانی نزدیک ترین گزینه به کهکشانی ها بود نیز جالب توجه است. پی اس جی فصل گذشته در همین مرحله طی دو بازی تاریخی مغلوب بارسلونا شد و حال باید دید می تواند برابر رئال آن خاطره تلخ را پاک کند یا خیر.

 

 

 

پاری سن ژرمن رئال مادرید نیمار

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!

به گزارش جام جم آنلاین، فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. امروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود. دیداری بین تیم‌های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.

بایرن که بازی را رئال را نیز در پیش دارد، می‌خواست برنده شود تا با روحیه به لیگ قهرمانان برسد.

مونیخی‌ها در دقیقه ۹ بازی به گل رسیدند. کار اصلی را کنراد لایمر انجام داد که در وسط زمین توپربایی کرد و با سرعت به درون محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس عرضی هری کین را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را باز کند.

۱۴ دقیقه بعد آینتراخت پاسخ این گل را داد.

هوگو اکیتیکه به زیبایی از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد تا بازی ۱-۱ شود.

در دقایق پایانی نیمه اول گریرو از چند قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و دروازه بان فرانکفورت به کمک تیر دروازه مانع به گل رسیدن بایرن شد تا نیمه اول ۱-۱ مساوی شود.

در دقیقه ۵۸ بازی ضربه آرنج رابین کخ به توخاس مولر را داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. سه دقیقه بعد هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد. این گل شماره ۴۲ فصل کین بود تا به بهترین رکورد گلزنی دوران فوتبالش دست یابد.

در ادامه بایرن بازی را کاملا تحت کنترل داشت و حتی می‌توانست بر تعداد گل هایش نیز اضافه کند، اما در نهایت همان دو گل برای ثبت پیروزی کافی بود. به این ترتیب مونیخی‌ها با برد به بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسیدند.

دیگر خبرها

  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم