Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- هر چند استقلال بعد از آمدن شفر توانسته تا حدودي شرايط خود را در جدول سر و سامان دهد، اما به نظر نياز اين تيم به جذب بازيکن جديد در چند پست غير قابل انکار است.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، شفر توانسته طي هفته هاي اخير شرايط آبي پوشان را تغيير دهد تا حدي که آنها به نيم فصل دوم بسيار اميدوار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در بخش دفاعي به ثبات خوبي رسيده و عملکرد خوبي در چند بازي گذشته داشته است. اما در فاز هجومي اگر بازي آخر آبي پوشان برابر سپاهان را که با پيروزي سه بر صفر شاگردان شفر همراه بود را کنار بگذاريم، آنها آمار بدي در نيم فصل داشتند. در ادامه نگاهي به تغييرات احتمالي استقلال در نقل و انتقالات زمستاني مي اندازيم.
سيد مهدي رحمتي بعد از جدايي منصوريان هنوز فرصت بازي براي استقلال را پيدا نکرده و به طور کلي شرايط خوبي ندارد. هرچند که از مدت‌ها پيش از تيم سايپا به عنوان مقصد بعدي او ياد مي‌شود ولي به نظر مي‌رسد که کاپيتان استقلال تمايلي ندارد که در سال‌هاي پاياني فوتبالش از استقلال جدا شود. او از طرفي رابطه خوبي با شفر دارد و برخي از اخبار حکايت از اين دارد که شفر در جام‌حذفي به او ميدان مي‌دهد و حتي او به دليل تجربه‌اش شانس بازي در ليگ قهرمانان آسيا را هم دارد.
به اين ترتيب احتمال تغيير در دروازه استقلال نزديک به صفر است.
در خط دفاعي، شفر مشخصا به پادواني اعتقاد ندارد و معتقد است که او کند است و تيم را عقب نگه مي‌دارد. از طرفي با بازگشت منتظري، اين مدافع ملي‌پوش عملا نيمکت نشين شده و تماشاگر عملکرد موفق حسيني و چشمي است و لزومي ندارد استقلال بيش از اين مدافع نگه دارد.
به اين ترتيب مي‌توان پادواني را از گزينه‌هاي اصلي تغيير در خط دفاع دانست چرا که رقم قرارداد او هم براي آبي‌ها به صرفه نيست. از فولاد به عنوان يکي از تيم‌هاي خواهان پادواني نام برده مي‌شود. البته شايد احتمال مصدوميت و غيبت مدافعان فعلي آبي‌ها در ليگ قهرمانان آسيا باعث شود شفر مانع از خروج پادواني شود و او را حفظ کند.
در اين پست مانند پست دروازه‌باني، استقلال احتمالاً خريدي نخواهد داشت.
استقلال چندين هافبک مياني دارد که احتمالا هيچ‌کدام از اين تيم جدا نمي‌شود ولي در سمت چپ، جدايي يعقوب کريمي تقريبا قطعي است چرا که شفر به زکي‌پور و نورافکن چشم دوخته و سهرابيان هم براي نيمکت نشيني کافي است.
اما اين‌جا وضعيت مجتبي جباري در هاله‌اي از ابهام قرار دارد. او قرار است با شفر جلسه‌اي داشته باشد ولي اختلافات عميق او با افتخاري و صحبت‌هاي اين بازيکن عليه مديرعامل استقلال باعث مي‌شود چندان اين جلسه را جدي ندانيم. از سياه جامگان و گسترش فولاد به عنوان تيم‌هاي خواهان جباري نام برده مي‌شود ولي به نظر بعيد است که هافبک قديمي استقلال بعد از اين تيم راهي تيم ديگري شود و به همين دليل بحث خداحافظي او از فوتبال احتمال قوي‌تري دارد.
در اين پست، استقلال بهنام برزاي را جذب مي‌کند.
حسن بيت‌سعيد گزينه اصلي جدايي از استقلال است و گفته مي شود تيم فولاد خواهان او است. او در تمرينات آخر استقلال به دليل مصدوميت غايب بود. اما گزينه جديد خروجي استقلال سجاد شهباززاده است که قلعه‌نويي به صورت تلويحي براي جذب او ابراز تمايل کرده ولي نکته قابل ذکر آن‌جا است که استقلال تمايلي ندارد اين بازيکن را به راحتي از دست بدهد و صحبت از تبادل اين بازيکن با مرتضي تبريزي مطرح است. از طرفي استقلال به دنبال جذب مهاجم جامائيکايي است که شفر با او پيشتر کار کرده و به جز او، محسن کريمي هم قرار است به ليست آبي‌هاي پايتخت اضافه شود تا استقلال با اين تغييرات وارد نيم فصل دوم رقابت‌هاي ليگ برتر شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب

به گزارش ورزش‌سه، بر این اساس نفرات زیر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال آبی پوش ملاسانی می‌روند که هدایت آن بر عهده سیاوش اکبرپور است:

پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی.

همانطور که مشخص است پیام نیازمند پس از چند مسابقه غیبت به دلیل مصدومیت بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان دیده می‌شود و جایگزین نیما میرزازاد شده است.

نکته قابل توجه دیگر در ترکیب سپاهان مقابل استقلال ملاثانی غیبت شهریار مغانلو آقای گل رقابت‌های لیگ برتر در ترکیب اصلی و حضورش روی نیمکت است و این تصمیم در حالی از سوی مورایس اتخاذ شده که رضا اسدی، محمد جواد حسین نژاد و فرشاد احمدزاده نیز به دلیل آسیب دیدگی امکان حضور در مصاف جام حذفی را پیدا نکرده‌اند. 

در سایر پست‌ها و مناطق زمین شاهد تغییر آنچنانی و غیر منتظره‌ای در ترکیب سپاهان نیستیم و حالا باید دید طلایی پوشان اصفهانی که در لیگ برتر به دو پیروزی پیاپی دست یافته‌اند آیا می‌توانند از مصاف یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم دست اولی استقلال ملاثانی با پیروزی از زمین خارج شوند یا خیر.

دیگر خبرها

  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!