Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از معافیت ۱۳ ساله مالیاتی برای استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی نظری شیخ احمد ظهر امروز در بازدید از شهرک صنعتی اردبیل اظهار داشت: در راستای توسعه صنعتی و تولیدی استان اردبیل برنامه‌های حمایتی از واحدهای تولیدی استان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل اجرا می‌شود و در این زمینه اهتمام و تلاش همه‌جانبه‌ای انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مزایای شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای واحد‌های تولیدی و صنعتی گفت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی تجلی‌گاه و نقطه ثقل فعالیت‌ها و عملکرد بخش صنعت در سال‌های اخیر بوده و تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های این واحدها باشیم.

نظری شیخ احمد با اشاره به احداث 17 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر 8 شهرک و 9 ناحیه صنعتی در سطح استان احداث شده و آماده واگذاری به سرمایه گذران برای احداث واحد صنعتی و تولیدی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: واحد‌های تولیدی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر می‌شوند از معافیت مالیاتی به صورت 7 سال در مناطق توسعه یافته و 13 سال در مناطق کمتر توسعه یافته بهره‌مند می‌شوند.

وی در رابطه با زیرساخت‌های ایجادشده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اردبیل افزود: وجود ایستگاه و خودرو آتش‌نشانی، تصفیه‌خانه فاضلاب، تاسیسات زیربنایی و علاوه بر آن استقرار مشاوران در مرکز کسب و کار شهرک‌ها برای مشاوره در خصوص بحث بازاریابی, فروش, خرید و نصب و راه‌اندازی ماشین آلات  از مزیت‌های استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

انتهای پیام/

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل از هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهزاد محمدی‌خلفلو عصر شنبه در جریان بازدید نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی از مدرسه دارالفنون در اردبیل، اظهار داشت: این مدرسه در فضای به مساحت 10 هزار متر مربع و شامل 30 کلاس درس اعم از سالن آمفی‌تئاتر و سالن‌های مجزای ورزشی و آموزشی با ظرفیت 250 نفر به بهره‌برداری رسیده و امکان راه‌اندازی این واحد آموزشی و ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی آینده با همت آموزش و پرورش فراهم می آید.

وی تصریح کرد: یکی از بانک‌های عامل کشور در قالب مسئولیت اجتماعی اقدام به ساخت این مجموعه آموزشی کرده که هم در قسمت دختران و هم پسران امکان تحصیل برای دانش‌آموزان استان در این فضای آموزشی استاندارد و با کیفیت فراهم می‌آید.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: بهمن ماه سال 1401 کلنگ‌زنی این پروژه را شاهد بودیم و عملیات اجرایی این پروژه به سرعت انجام شده و حتی قبل از موعد مقرر آماده افتتاح است.

محمدی‌خلفلو افزود: در مجموع برای احداث مدرسه دارالفنون اردبیل 250 میلیارد تومان هزینه شده که امیدواریم با تحویل این فضای آموزشی بتوانیم در خدمت دانش‌آموزان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سال گذشته در مناسبت‌های مختلف بیش از 45 واحد آموزشی را تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دادیم و امسال نیز مصمم هستیم تا مابقی واحدهای آموزشی نیمه‌تمام را به سرانجام برسانیم.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل اضافه کرد: در کنار بهره‌گیری از ظرفیت‌های دولتی، از توان خیران نیز بهره می‌بریم تا بتوانیم واحدهای آموزشی نیمه تمام را به سرعت تکمیل و امکان بهره‌برداری از این مجموعه‌ها را برای نسل‌های آینده فراهم کنیم.

محمدی‌خلفلو بیان کرد: تحویل 217 کلاس درس در سال گذشته سند افتخار برای نوسازی مدارس است و برنامه‌ریزی‌ها برای احداث 2 هزار کلاس درس نیز در سال‌های پیش رو هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم امسال با تلاش مضاعف بتوانیم تا مهرماه پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل و آماده افتتاح کنیم.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده