Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@03:32:14 GMT

وقوع انفجار در متروی منهتن آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۹۶۷۵

وقوع انفجار در متروی منهتن آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، برخی رسانه‌ها در خبری فوری از انتشار برخی خبرها مبنی بر وقوع انفجار در متروی منهتن آمریکا خبر می‌دهند.

خبرها از آمریکا حاکی است که گزارش‌هایی تایید نشده از انفجار در داخل یک تونل متروی نیویورک حکایت دارد؛ انفجاری که گفته شده در حد فاصل خیابان هشتم و خیابان 44 غربی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی خبرنگاران رسانه‌های غربی هم می‌گویند، نیروهای پلیس و امنیتی آمریکا در محلی که گفته شده انفجار صورت گرفته، حضور چشمگیری پیدا کرده‌اند.

در حالی که رسانه‌ها از آغاز تحقیقات درباره انفجار در متروی نیویورک خبر می‌دهند، برخی دیگر از رسانه‌ها گزارش دادند که پلیس یک نفر را به دنبال انفجار در متروی نیویورک دستگیر و به بازداشتگاه منتقل کردند.

اداره پلیس نیویورک و همچنین آتش نشانی نیویورک هم اعلام کرده‌اند که گزارش‌هایی درباره انفجار دریافت کرده‌اند و در حال پاسخگویی به این گزارش‌ها هستند.

اداره پلیس نیویورک می‌گوید که هنوز مشخص نیست دلیل انفجار چه بوده است و تحقیق درباره آن ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن افشای کمک‌های تسلیحاتی و پشتیبانی‌های آمریکا از ارتش این رژیم از ابتدای حملات به نوار غزه تاکید کردند که این ارتش کاملا وابسته به آمریکا است.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کردند که آمریکا از زمان آغاز جنگ علیه نوار غزه، ۳۵۰ فروند هواپیمای باری و ۵۰ فروند کشتی حامل مهمات برای این رژیم ارسال کرده است.

همچنین این رسانه‌ها گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی کاملا وابسته به آمریکا است.

به گزارش وزارت بهداشت فلسطین در غزه، تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه از ابتدای جنگ تاکنون به بیش از ۳۴ هزار تن رسیده و آمار زخمی‌ها نیز از ۷۷ هزار تن فراتر رفته است.

به رغم صدور قطعنامه‌ای از سوی شورای امنیت درباره توقف فوری جنگ غزه و حکم دیوان بین‌المللی دادگستری درباره لزوم اتخاذ اقداماتی از سوی رژیم اشغالگر برای ممانعت از نسل کشی در غزه این رژیم همچنان به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • تفاوت بوته با درخت
  • وقوع انفجار نزدیک وزارت کشور طالبان در کابل
  • وقوع انفجار در کابل
  • رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • اسرائیل برنامه‌ حمله به رفح را به آمریکا گزارش داد
  • ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا