Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:27:15 GMT

تدوین مستند «اربعین» با صدای علیرضا قربانی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۹۷۰۲

تدوین مستند «اربعین» با صدای علیرضا قربانی

مستند «اربعین» که روایتی از حال و هوای اربعین حسینی است، در دو قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به سفارش مرکز بسیج صداوسیما توسط حمید مجتهدی در حال تولید است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بسیج صداوسیما، محوریت کلی این مستند مشابه به مجموعه مستندهای «ایران» و دارای تصاویر هوایی و غیرهوایی از راهپیمایی اربعین و جمعیت، تصاویر داخل حرم امام حسین (ع) و داخل ضریح، شهر کربلا، سوژه‌های پیاده‌روی و تصویر آهسته و جالب از افرادی است که در حال راه رفتن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسیقی مستند «اربعین» ساخته شده و علیرضا قربانی خواننده تیتراژ است.

این مستند هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد و تقریبا تا پایان امسال مراحل فنی آن به پایان می‌رسد.

با توجه به استقبال مدیران سیما از چنین مستندهایی، «اربعین» احتمالاً در مناسبت‌های مذهبی و شاید اربعین سال آینده از چندین شبکه سراسری پخش  شود.

مجتهدی که پیشتر از این مجموعه مستندهای ایران را ساخته است، از جمله مستندسازانی است که آثار او در فضای بین‌المللی نیز مورد استقبال قرار گرفته‌اند. مستند «اربعین» نخستین کار او درباره این موضوع به حساب می‌آید که به همت مرکز بسیج صداوسیما در حال تولید است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه فرارسیدن روز شهادت استاد مطهری و روز معلم با خانواده شهید رجبعلی قربانی از شهدای معلم استان دیدار و گفتگو کرد.

 شهید رجبعلی قربانی هشتم فروردین ۱۳۳۸، در شهر قزوین به دنیا آمد، وی در رشته انسانی تحصیل کرد و به عنوان دبیر در مسیر اعتلای علمی دانش آموزان تلاش می‌کرد، سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکر این شهید والا مقام مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۸۰ تفحص شد و به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • پیرمغان را با صدای علیرضا عصار و با شعر حافظ بشنوید
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • شکسته شدن سد در کنیا دستکم ۴۲ قربانی گرفت
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی