Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بابیان اینکه فرانسه از سیاست‌های اسرائیل برای مقابله با ایران حمایت می‌کند، بار دیگر مدعی شد، ایران می‌خواهد حضورش در سوریه را تقویت کند اما اجازه آن را نخواهیم داد.
به گزارش صدای ایران، به نوشته روزنامه هاآرتص، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بلافاصله پس از دیدارش با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه در جمع خبرنگاران در سفارت رژیم صهیونیستی در پاریس گفت: فرانسه از سیاست‌های ما برای مقابله با رفتارهای بی ثبات کننده ایران در منطقه حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتانیاهو در ادامه به تکرار ادعاهای خود مبنی بر حضور نظامی ایران در سوریه پرداخت و مدعی شد: ایران در تلاش است دو کار را انجام دهد؛ تقویت حضور نظامی‌اش در سوریه و ساخت کارخانه‌های موشک‌های دقیق، ما متعهد به جلوگیری از آن هستیم. ما یک گوش شنوا و یک حامی پیدا کرده‌ایم.
وی که روز یکشنبه در پاریس با مکرون دیدار کرد، در یک نشست خبری مشترک نیز ادعاهای خود علیه ایران را تکرار کرد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست تاثیر عملیات وعده صادق بر معادلات رویارویی با رژیم صهیونیستی  ظهر امروز (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) با حضور رییس اتاق وضعیت فلسطین، تعدادی از اعضای کارگروه‌های تخصصی، فعالان حوزه فلسطین در دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد.

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه سیزده روز هراس و وحشت در سرزمین‌های اشغالی را حاکم بود که نشان از موفقیت آمیز بودن عملیات وعده صادق است، گفت: مقامات صهیونیستی همواره مدعی بودند می‌توانند به تنهایی و بدون کمک ایالات متحده با تهران مقابله کنند، اما عملیات یاد شده ثابت کرد این امر ادعایی بیش نیست.

وی در این راستا، اظهار کرد: در واقع عملیات وعده صادق مشخص کرد که صهیونیست‌ها یک روز هم نمی‌توانند بدون حمایت و کمک مستمر آمریکایی‌ها دوام بیاورند.

ابوشریف با یادآوری اینکه طی ماه‌های اخیر شاهد بروز اختلاف میان مقامات کابینه نتانیاهو بودیم که امری قابل تامل است، افزود: این مهم در حالیست که پس از عملیات وعده صادق، اختلافات داخلی شدت یافته است؛ تا جایی که یکی از نمایندگان کنست اعلام کرد اگر مردم متوجه این تشویش و اختلافات میان مقامات کنست میشدند، حتی یک نفر هم در سرزمین‌های اشغالی نمی‌ماند و قطعا همه آنها فرار می‌کردند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ضمن تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق موجب هم افزایی میان ملت فلسطین و همچنین حمایت و محبوب شدن دوچندان از محور مقاومت شد، ادامه داد: هر چند باید اذعان کرد عملیات یاد شده برای تحقق اهداف راهبردی خاصی انجام شد که همگی آنان عملیاتی و اجرایی شد؛ به عبارتی عده‌ای از مردم پیامد عملیات وعده صادق در سرزمین‌های اشغالی را یاری رساندن به جبهه مقاومت تصور می‌کنند که باید اذعان کرد این امر، برداشتی نادرست است.

وی در ادامه در خصوص عدم ورود مستقیم ایالات متحده برای درگیری با ایران، تصریح کرد: واشنگتن تجربه جنگ و درگیری غیرمستقیم با تهران را داشته لذا اصلا نمی‌خواهد درگیر جنگ با جمهوری اسلامی شود.

ابوشریف در این زمینه، گفت: به عبارتی مقامات کاخ سفید نمی‌خواهند به عنوان نیروی نیابتی رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران و حتی کشور دیگری بجنگند، زیرا از تبعات آن مطلع هستند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران اظهار کرد: متاسفانه آمریکایی‌ها به شدت درصدد زمینه سازی برای اجرای پروژه عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشور‌های منطقه خصوصا کشور‌های عربی هستند؛ هر چند باید یادآور شد عملیات وعده صادق توانست این پروژه و دسیسه را مخدوش کند و ناکام بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس به صورت تدریجی نابود خواهد شد، نه به صورت یکباره، از این رو اکنون شاهد تشدید افول و از بین رفتن این رژیم منحوس هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»