Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -

به گزارش ایران اکونومیست؛ هفتاد و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک عصر امروز و با حضور کیومرث هاشمی رئیس، علیرضا دبیر و خانم شهریان نواب رئیس کمیته، محمد پولادگر، رسول خادم، علی کفاشیان، محمود مشحون و فضل الله باقرزاده در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد که طی آن اعضا ابتدا به بررسی و اصلاح آئین نامه انتخاباتی کمیته ملی المپیک پرداختند که مقرر شد پس از ویرایش نهایی طی هفته آینده از طریق سایت کمیته ملی المپیک منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه جلسه، روز شنبه 2 دیماه سال‌جاری بعنوان زمان آغاز ثبت نام کاندیداهای عضویت در هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک انتخاب و مقرر شد به مدت دو هفته تا تاریخ 15 دی‌ماه ادامه یابد.

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در ادامه نشست خود به بحث و بررسی در خصوص معرفی کارشناسان خبره برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک پرداختند که در این بخش آقایان محمود مشحون، علی کفاشیان و رضا صالحی امیری و همچنین خانمها طاهره طاهریان و عاطفه اسلامیان انتخاب و معرفی شدند.

همچنینی سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن به عنوان نماینده باشگاه‌ها و پیمان فخری به عنوان نماینده داوران و مربیان المپیکی برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک مشخص و معرفی شدند.

در پایان هفتاد و پنجمین نشست نیز با تایید اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته بعنوان سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا انتخاب و معرفی شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم مهدی مجتهد قائم مقام اجرایی سازمان صداوسیما، نجم الدین عبادتی به سمت رئیس مرکز همایش‌های بین المللی صداو سیما منصوب شد.

در این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تجارب و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما» منصوب می‌شوید. افزایش و گسترش همکاری و تعامل با سازمانها، نهاد‌ها و بخش خصوصی در راستای برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلف، ارتقای ظرفیت‌های مرکز در برپایی جشنواره‌ها، همایش‌های ملی و بین المللی و سمینار‌ها و. از مهمترین وظایف شما می‌باشد.»

گفتنی است، نجم‌الدین عبادتی پیش از این به عنوان معاون اماکن ورزشی شهرداری تهران فعالیت داشته و با دو دهه سابقه فعالیت مؤثر و مفید در حوزه‌های مدیریت در سازمان صدا و سیما از وی به عنوان افراد شاخص در حوزه‌ی اجرایی سازمان صداوسیما نام برده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد