Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک کشاورزی از برگزاری سومین گردهمایی مدیران، اساتید و کارشناسان فناوری اطلاعات که در استان قم برگزار می شود حمایت کرد.
به گزارش صدای ایران، ای همایش روز 22 آذر با حمایت بانک کشاورزی و با حضور دکتر اسماعیل قادری فر رئیس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، معرفی و قدردانی از استارت آپ های برتر استان قم ، سخنرانی شتاب دهنده های برتر کشور و اعطای گواهی نامه رسمی از پردیس فارابی دانشگاه تهران از برنامه های این همایش است.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و شرکت در این همایش به نشانی www.qita.ir  مراجعه فرمایید.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079240 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • بخش خصوصی می تواند از فروپاشی اقتصادی افغانستان جلوگیری کند
  • دولت مسائل کشور را با کمک و حمایت از دانشگاهیان حل می‌کند
  • تجمع دانشجویان پزشکی مشهد در حمایت از جنبش دانشجویان آزادیخواه آمریکا
  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول