Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اسبق تیم ملی ایران پا به عرصه اجرا گذاشته و قصد دارد به عنوان مجری با صد ستاره برتر فوتبال و ورزش ایران گفت‌وگوهایی ویژه و چالشی داشته باشد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ این ویژه برنامه‌ها از طریق برنامه اینترنتی "مدال" با اجرای مهرداد میناوند ملی پوش و بازیکن سابق تیم پرسپولیس در حال ساخت و انتشار است و حضور این بازیکن مطرح فوتبال بعنوان مجری برای اولین بار در برنامه‌ای چالشی به جذابیت آن افزوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میناوند در این باره گفت: برای این کار خیلی برنامه ریزی کرده ایم و با برخورداری از یک تیم حرفه‌ای و آیتم‌های جذاب سعی خواهیم کرد تا با گفت و گوهای شفاف و بی پرده، لحظاتی جذاب برای مخاطبین خود بسازیم. ما در این برنامه خط قرمز‌ها را می‌شکنیم و می‌توانم از حالا وعده گفت و گوهایی جذاب با ستاره‌های ورزش و فوتبال ایران را بدهم که ناگفته‌های بسیار به همراه داشته و همچنین از تصاویر ویژه و اختصاصی برخوردار خواهد بود که امکان تهیه ان شاید برای دیگران وجود نداشته و به واسطه ارتباطات صمیمانه ما با بزرگان فوتبال و ورزش می‌تواند ایجاد شود

وی افزود: با تصمیمی که با تولید کنندگان برنامه مدال گرفتیم، به مخاطبین خود قول می‌دهم هیچ سانسوری در مصاحبه‌ها انجام ندهیم و تا جایی که مصاحبه شوندگان اجازه پخش داده باشند، بدون هیچگونه ممیزی این برنامه را در اختیار ورزش دوستان بگذاریم که این امر قطعا به جذابیت برنامه کمک شایانی خواهد کرد.

به گفته میناوند برنامه مدال شو در صد قسمت روزهای یکشنبه هر هفته منتشر خواهد شد و در کنار گفت و گوهای شفاف و چالشی، آیتم‌های متفاوت دیگری هم خواهد داشت.

میناوند برای معرفی برنامه خود با دعوت از بزرگانی، چون خداداد عزیزی، رضا شاهرودی، ادموند بزیک، بهروز رهبری فرد، نیما نکیسا، محمدرضا مهدوی، سهراب بختیاری زاده و سیروس دین محمدی و... به ماکو سفر کرده تا با اعلام رسمی ورود به عرصه اجرا، دوستان خود را شگفت زده کند.

میناوند می‌گوید: در این برنامه سعی می‌کنیم به مرور خاطرات بازگو نشده زندگی ورزشی و شخصی میهمانان پرداخته و در یک ایتم جداگانه هم آن‌ها را با چالش‌های جدیدی روبرو کرده و درباره ناگفته‌های شان از ورزش و فوتبال و همچنین نقدهای شان نسبت به مسایل چالشی موجود در ورزش و فوتبال آگاه شویم.

ویژه برنامه مدال که اختصاص به سفر میناوند و ستاره فوتبال ایران به ماکوی آذربایجان دارد فردا سه شنبه از طریق سایت مدال و اپارت منتشر خواهد شد و یکشنبه هر هفته نیز شاهد پخش برنامه‌ها از این طریق خواهیم بود. خداداد عزیزی اولین میهمان میناوند خواهد بود. این گفت و گوی جذاب همراه با تصاویر اختصاصی و خاص یکشنبه در آپارات و سایت مدال منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان به این برنامه می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی مدال از طریق سایت مدال، ضمن مشاهده برنامه ها، از حواشی، پشت صحنه و برنامه‌های آتی این مجموعه باخبر شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی  قهرمانی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو که با 20 مدال رنگارنگ و با اقتدار کسب شد را تبریک گفت.

متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو در چین، آنچنان با درخشش ایران همراه بود که هر 14 ووشوکار کشورمان موفق به کسب مدال شدند و قهرمانی تیمی این دوره‌ از رقابت‌ها در مهد ووشوی دنیا، با قهرمانی مقتدرانه همراه بود.

20 نشان  از هر 14 ووشوکار ایران در بخش آقایان و بانوان به تفکیک با 13 مدال طلا، 5 نقره و 2 برنز در رقابت با 300 ورزشکار از 38 کشور دنیا به ارمغان آمد تا نمادی از اقتدار مجدد این ورزش رزمی مهیج را بار دیگر در  یک رویداد رقابتی مهم نظاره‌گر باشیم.

به کلیه‌ی قهرمانان و اعضای کادر فنی و سرپرستی و همچنین کادر مدیریتی فدراسیون ووشو که در هر دو بخش بانوان و آقایان، جلوه‌ی باشکوهی از برنامه‌ریزی، تلاش و مدال را بروز دادند، تبریک می‌گویم و امیدوارم همچنان این درخشش‌های رشته‌ی پرافتخار ووشو استمرار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!