Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمد مراد موسوی‌منش، مسئول امور روحانیون مستقر فارس امروز، 20 آذرماه در دیدار با روحانی مستقر شهرستان کازرون با بیان ضرورت حضور روحانی در مناطق محروم و روستاهای فاقد روحانی به گسترش روزافزون تبلیغات ضد‌فرهنگی و انحراف جوانان اشاره کرد و آن را زنگ خطری برای جامعه فرهنگی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزو: شناسایی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکار برای حل آن، استفاده از ظرفیت و توان هیئات و مساجد برای برگزاری مناسبت‌ها، حضور فعال در مدارس و خصوصا در بین نسل جوان، تشکیل شورای فرهنگی روستا و راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی تبلیغی در روستا می‌تواند موفقیت یک روحانی را دو چندان کند.
موسوی‌منش در پایان سخنان خود گفت: روحانی باید محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی روستا باشد، زیرا حضور آگاهانه روحانیون مستقر در صحنه‌های اجتماعی و فرهنگی پیامدهای مثبت و خوشایندی را برای اهالی روستا به ارمغان خواهد داشت.
در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام میلاد قرخلو، روحانی مستقر بخش خشت روستای بناف از توابع کازرون گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغات خود را تشریح کرد که از آن جمله می‌توان به برپائی سه وعده نماز جماعت در مسجد و مدارس ابتدایی و دبیرستان، برپایی کلاس قرآن روخوانی و روان‌خوانی و بیان احکام شرعی برای نمازگزاران مسجد و دانش‌آموزان مدارس، برگزاری مسابقات دینی، توزیع اقلام فرهنگی به دانش‌آموزان و سخنرانی و مشاوره دینی وپاسخ به شبهات و مسائل شرعی اشاره كرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت‌های مختلف اهتمام دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به تأمین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تأمین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

کد خبر 6087608

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است