Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان عصر روز دوشنبه پس از پایان تظاهرات به مناسبت حمایت از قدس در ضاحیه واقع در جنوب بیروت، اقدام ترامپ درباره اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان در تجمع حمایت از قدس در ضاحیه گفت فلسطینیان آواره همچنان بر حق بازگشت به فلسطین تاکید می کنند و رویای آنان به زودی محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد باید از همه مواضع تاریخی مراجع دینی اسلامی و مسیحی در مخالفت با تصمیم دونالد ترامپ درباره قدس حمایت و قدردانی کنیم.

سید حسن نصرالله افزود ملت‌های عربی و اسلامی بدانند که تظاهرات و تجمعات آنان در حمایت از شهر اشغالی قدس در رویارویی با اشغالگران بسیار مهم است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد باید همه مواضع را در مخالفت با تجاوز به قدس ارج نهیم و گرامی بداریم.

وی تاکید کرد دونالد ترامپ در تصمیم خود درباره قدس اشغالی تنها شده است و فقط اسرائیل در این تصمیم با او همراه است.

سید حسن نصرالله ادامه داد ما امروزه بار دیگر در برابر تجاوز آمریکایی صهیونیستی به شهر اشغالی قدس قرار داریم و بار دیگر بر موضع خود یعنی پیروزی یا شهادت تاکید می کنیم.

دبیرکل حزب‌الله با اشاره به اینکه لبنان در جنگ ژوئن این مساله را تجربه کرده است، گفت: برادران ما در غزه این مساله را تجربه کرده‌‎اند؛ هر تظاهرات و هر تحصنی با هر تعدادی در سراسر جهان نشان می‎دهد که ما تنها نخواهیم بود.

وی گفت: ما قبلا گفته بودیم که هدف آمریکا از حمایت از داعش این است که می خواهد اذهان و افکار عمومی را از قضیه فلسطین دور کند. همه را فرا می خوانم که به حضور در تظاهرات و تجمعات اعتراضی ادامه دهند زیرا این حضور نوعی از انواع مختلف رویارویی با اشغالگران و تصمیم آمریکا در باره قدس است.

سید حسن نصرالله خاطر نشان کرد از فواید تصمیم آمریکا در باره قدس این بود که ناپاک از پاک در سطح کشورهای عربی و اسلامی شناخته شد.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: مردم یمن زیر بمباران‌ها تظاهرات کردند تا همبستگی خود را با آرمان قدس نشان دهند.

وی گفت: هیئت بحرینی که از قدس دیدار کرد نماینده ملت این کشور نیست چرا که ملت بحرین تظاهرات با شکوهی در همبستگی با قدس برگزار کردند.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: به مردم فلسطین می گویم که اگر بر قدس به عنوان پایتخت ابدی فلسطین تاکید کردید، هیچ کس نخواهد توانست آن را از شما بگیرد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، هزاران نفر در تل آویو و دیگر مناطق در اراضی اشغالی تظاهراتی گسترده برگزار کردند و خواستار انجام سریع توافق با غزه و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

تظاهرکنندگان خواستار برکناری نتانیاهو و انجام سریع توافق مبادله اسیران شدند.

رسانه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد: هم اکنون تظاهراتی در حمایت از انجام توافق بازگرداندن اسیران در حال برگزاری است. این تظاهرات در تقاطع کابلان در تل آویو و نیز میدان موزه تل آویو و نزدیکی الکرباه و نیز قیساریا، حیفا، قدس، تقاطع شعار هنیگف و مقابل منزل بنی گانتز، تقاطع کرکور و برخی شهرهای دیگر در حال برگزاری است.

از سوی دیگر ایالا همسر یورام متسجر که در غزه اسیر است در جریان این تظاهرات گفت: کابینه اسیران را به حال خود رها کرده است. همه باید به خیابان بیایند و از نخست وزیر بخواهند که اسیران را به منازل برگرداند. حمله به رفح یعنی تداوم جنگ برای سه ماه دیگر و یعنی اسیران زنده برنخواهند گشت.

کد خبر 6096649

دیگر خبرها

  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • عکس/ تظاهرات اسکاتلندی‌ها در حمایت از فلسطین و غزه
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!