Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشترود - سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود از بازسازی رمپ های ورودی و خروجی در شهرستان هشترود خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور امیرانلوی عصر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از راه های این شهرستان به خبرنگاران اظهار داشت: در اثر بی احتیاطی و سرعت زیاد راننده خودروی نیسان منجر به شکسته شدن پایه تابلوی علائم سه راهی قویونقشلاقی شده بود که برای تعمیر تابلوی و بازسازی رمپ های ورودی و خروجی این مسیر اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود : تابلوی مسیرنمای هشترود به مراغه و تهران واقع در سه راهی  قویون قشلاقی برای چندمین بار است در اثر  بی احتیاطی رانندگان با برخورد به تابلوی علائم منجر به شکسته شدن از پایه می شود  که  راهداران هشترود برای تعمیر و بازسازی آن اقدام می کنند.

امیرانلوی با بیان اینکه ارتقای ایمنی راه و کاهش تصادفات جاده ای در حوزه استحفاظی شهرستان یکی از الویت های کاری این اداره می باشد، اظهار داشت مرمت، بازسازی، شستشوی و نصب تابلوهای علائم مسیرنما و اطلاعاتی جهت هدایت رانندگان و مسافرین عزیز در جاده ها توسط راهداران هشترود کنترل و در صورت نیاز  مرمت و بازسازی تابلوها انجام می گیرد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود از تمام رانندگان خواست با رعایت کردن نکات ایمنی راه و توجه به تابلوهای علائم نصب شده در جاده ها تردد کنند.

وی ادامه داد : با توجه به شروع فصل برف و سرما در منطقه و احتمال لغزنده بودن جاده ها با احتیاط رانندگی کرده و تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایش حتما در خودروهای خود به همراه داشته باشید و بدون اطلاع از وضعیت راه ها از منطقه خارج نشوید.

امیرانلوی گفت: ما با تمام توان و امکانات خود در تلاش هستیم خدمات ارزنده به هموطنان و رانندگان عزیز ارائه کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جمعی از پرسنل راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب در مانوری بمناسبت دهم اردیبهشت روز بدون حادثه، آمادگی خود را برای امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه و خدمت به شهروندان اعلام نمودند.   در این مانور نیرو‌های پلیس راه و یگان‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و اداره راهداری تکاب با تجهیزات امدادی و خودرو‌های اداری در محل مانور حضور یافته و آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی اعلام نمودند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان