Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - رزمایش طرح زمستانه پلیس راه خراسان جنوبی روز دوشنبه در مراسمی با حضور دستگاه های امداد رسان شامل هلال احمر، راهداری، مدیریت بحران، امداد خودرو و اورژانس در جاده های استان ‌آغاز شد.

به گزارش ایرنا جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در این مراسم گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور از 20 آذر ماه جاری آغاز شد و تا 20 اسفند امسال نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حسین دادگر، تسهیل در عبور و مرور و اجرای هرچه بهتر طرح های ترافیکی در فصل زمستان را از اهداف اجرای این طرح در استان ذکر کرد.
وی با بیان اینکه در طرح یاد شده، 52 تیم عملیاتی به صورت مستقیم و 26 تیم پشتیبان همکاری می کنند،‌ افزود: طرح زمستانه پلیس راه در محورهای مواصلاتی در 2 گردنه صعب العبور استان به صورت ثابت و در 6 گردنه به صورت موقت با توجه به شرایط اقلیمی اجرا می شود.
وی ادامه داد: برای اجرای هر چه بهتر این طرح دستگاه هایی امداد رسان از جمله هلال احمر،‌ اورژانس، راهداری و ... با پلیس راه همکلری می کنند.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از رانندگان خواست با توجه به ریزش نزولات آسمانی در فصل زمستان و لغزنده شدن جاده ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند و افزود: در زمان بارش برف،‌ از تردد وسایط نقلیه فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می شود.
دادگر گفت: در طرح زمستانه پارسال 785 مورد کمک و امدادرسانی توسط ماموران پلیس راه استان به رانندگان و مسافران در راه مانده ارائه شد.
وی با اشاره به عوامل مهمی چون انسان، جاده و خودرو در تصادفات یادآور شد: 90 درصد علت تصادفات عوامل انسانی است.
وی اظهار کرد: عرض کم محورها، گردنه ها و پیچ ها بویژه در محور قاین - بیرجند خستگی رانندگان را افزایش می دهد که امیدواریم مسئولان ذیربط تسریع در بهسازی محورها را مورد توجه قرار دهند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
* 6054* خبرنگار و انتشار - مریم پنجابی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ نفر قاتل خبر داد که پس از ارتکاب قتل جوانی ۲۷ ساله اقدام به فرار کرده بودند.


سرهنگ صادقی گفت: در پی مفقود شدن جوانی ۲۷ ساله بیرجندی در فروردین ماه امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پژو ۴۰۵ فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری دریکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و ازآنجا که امکان ارتکاب جنایت قتل توسط این فرد متصوربوده است، کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قرائن که از قتل جوان ۲۷ ساله گواهی می‌داد، توانستند هویت قاتلان که دو جوان حدود ۳۰ ساله بودند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی با اشاره به اینکه قاتلان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل جوان ۲۷ ساله اعتراف کرده و انگیزه خود را از این قتل اختلافات مالی وخانوادگی اعلام کردند افزود: متهمان پس از قتل جوان در خانه‌ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودروی مقتول و دفن آن در یکی از روستا‌های شهرستان درمیان، اقدام به فرار با خودروی مقتول می‌کنند.

وی به هوشمندی و کارآمدی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کشف پرونده قتل اشاره کرد و گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی