Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیش - ایرنا - مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش علی مرادخانی را به عنوان مشاور امور هنری خود در این جزیره مرجانی منصوب شد.

به گزارش دوشنبه شب روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم محمد ابراهیم انصاری لاری خطاب به مراد خانی آمده است:
« با‌‌عنایت به سوابق روشن و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور امور هنری مدیرعامل منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با‌ عنایات خداوند متعال در راستای انجام این امر خطیر، پیوسته موفق و موید باشید».
سابقه فعالیت اجرایی مرادخانی در حوزه هنری به سال 1359 برمی گردد؛ وی در این سال مدیر کل تولید فیلم و عکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
مدیرکل همکاری‌های سمعی و بصری، مدیرکل آموزش فیلمسازی، مشاور معاون سیاحتی و زیارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر مسئولیت های مراد خانی است.
مدیریت مرکز سرود و آهنگهای انقلابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر مسئولیت‌های مراد خانی در رزومه کاری است.
مشاور امور هنری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تا سال 1383 مدیر مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است؛ وی در این دوره خانه موسیقی را ایجاد کرد.
معاون سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که از مؤسسان جشنواره فیلم فجر هم است، در دوره مدیریتی به توسعه جشنواره موسیقی فجر، طراحی و اجرای جشنواره موسیقی جوان، جشنواره فصلی موسیقی جوان، جشنواره موسیقی نواحی ایران، جشنواره ذکر و ذاکرین و انتشار مجموعه 96 ساعته از موسیقی نواحی ایران، طراحی و اجرای اولین جشنواره موسیقی پاپ، جشنواره بانوان (گل یاس) و جشنواره ملل مسلمان پرداخت.
وی همچنین سابقه راه اندازی و مدیریت موزه موسیقی را در کارنامه دارد.
مرادخانی مدتی نیز عضو شورای طرح و برنامه شبکه اول صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بوده است.
وی در شهریور ماه 1392 از سوی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون هنری این وزارتخانه منصوب شد.
مشاور امور هنری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش که از بنیان‌ گذاران ارکستر ملی ایران بوده در دوره مدیریت خود، در توسعه این ارکستر و ارکستر سمفونیک تهران موفق بوده است.
6993*تنظیم و انتشار: اکبر بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برقراری میز خدمت مردمی وزیر فرهنگ در مسجد چهارده معصوم محله امامزاده حسن گفت: خواهران و برادران درخواست‌ها و نیازها و درخواست‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مختلفی را مطرح کردند. درخواست‌های مردمی دریافت شده و از طریق نهاد ریاست جمهوری به دستگاه‌های مرتبط ارجاع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معاون هنری وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی هم گفت: بیشترین دغدغه مردم منطقه ۱۷، کار فرهنگی است

محمود سالاری افزود: شاهد اتفاقات خوبی بودیم، امیدواریم به یاری خداوند بتوانیم به احسن وجه کمک کنیم تا گره‌های موجود گشوده شود.

وی همچنین گفت: تقاضاهای شخصی هم وجود دارد و بیشترین درخواست‌ها درخصوص فضا و امکانات لازم برای انجام دغدغه‌های فرهنگی و اجرای باورهای عمیق برای نیل به نقطه مطلوب است؛ امیدواریم ما هم بتوانیم در این مسیر کمک کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران هم گفت: وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور درخواست‌ها و نیازهای مردم شنیدند و بخشی از مطالب پاسخگویی و بیشتر درخواست‌های مردمی به صورت مکتوب در ریل پاسخگویی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری