Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت اظهار کرد: نتیجه زحمات‌مان را گرفتیم. با یک بازی زیبا و موقعیت‌های زیاد توانستیم تیم خوب صنعت نفت را شکست دهیم و تا جایی که بتوانیم برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصد داریم از آبروی فوتبال کشورمان در آسیا دفاع کنیم 

او درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان  گفت: همه می‌گویند قرعه راحتی داریم، اما معتقدم همه بازی‌ها سخت هستند و می‌رویم  تا از آبروی فوتبال و پرچم ایران دفاع کنیم.

بعضی وقت‌ها نای راه رفتن نداریم 

امیری درباره اظهار نظر برانکو مبنی بر اینکه او از ژاوی و اینیستا هم آماده‌تر است، افزود:  برانکو لطف دارد و من دوست دارم بهترین عملکردم را داشته باشیم. به عشق این هواداران تا لحظه آخر می‌جنگیم. بعضی وقت‌ها نای راه رفتن نداریم، اما با تشویق هواداران روحیه مضاعف پیدا می‌کنیم.

بازیکن پرسپولیس درباره حضور او در لیست پرسپولیس برای سال آینده، گفت: اگر بعد از جام جهانی پیشنهاد عالی از اروپا داشته باشم می‌روم، در غیر اینصورت از پرسپولیس، تیم بهتری نداریم و تا جایی که نفس دارم برای این تیم می‌جنگم. آن‌ها راضی باشند، برایمان کافی است.

شکایتم از باشگاه نفت در مرحله رسیدگی است 

او درباره وضعیت دریافت مطالبات خود از باشگاه نفت تهران گفت: از این باشگاه شکایت کردم و در مرحله رسیدگی قرار دارد. همچنین من  تاکنون جهانیان را ندیدم.  

از فغانی عذرخواهی می‌کنم 

امیری در پایان درباره عملکرد داور مسابقه خاطر نشان کرد:  فغانی آبروی داوری ایران در آسیا و دنیا است و از او عذرخواهی می‌کنم. در شرایط بازی شاید عکس‌العملی نشان داده باشیم که به خاطر جو بازی است. دویدن زیاد باعث می‌شود خون به مغزم نرسد و این عکس العمل‌ها را داشته باشم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!

در حالی که پس از دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان همگان از درخشش دروازه‌بان جوان پرسپولیس سخن می‌گفتند حالا این دروازه‌بان با یک ناکامی بزرگ مواجه شد.

سرویس ورزش مشرق - امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که در فصل جاری لیگ برتر این فرصت را پیدا کرد تا در چهار مسابقه برای تیم پرسپولیس درون دروازه بایستد، موفق شد در لیگ برتر و در چهار دیدار مقابل ذوب آهن، گل گهر سیرجان، ملوان و در نهایت صنعت نفت آبادان با چهار بازی کلین‌شیت و بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس به رکورد ۴ کلین‌شیت فصل جاری سید حسین حسینی برسد.

این دروازه‌بان جوان که به گفته اکثر کارشناسان پرسپولیسی، جانشین شایسته‌ای در روزهای مصدومیت علیرضا بیرانوند بود و سهم عمده ای در بردهای سرخپوشان داشت، در مصاف جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک و در یک مسابقه به اندازه هر هر چهار مسابقه قبلی که گل نخورده بود گل خورد.

رفیعی همچنین در ضربات پنالتی و در شرایطی که تجربه چنین فضایی را نداشت باز هم مغلوب پنالتی زنان تیم آلومینیوم اراک شد تا ظرف مدت زمان کوتاهی بالا و پایین فوتبال حرفه‌ای در سطح لیگ برتر را تجربه کند.

با توجه به اخبار رسیده از اردوی تیم پرسپولیس درباره شرایط اخیر علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ مچ دستش گفته می‌شود این دروازه‌بان برای بازی بعدی مقابل سپاهان اصفهان که قرار است روز چهارشنبه هفته جاری دوازدهم اردیبهشت برگزار شود شرایط حضور درون دروازه را پیدا کرده و به جمع سرخپوشان برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد