Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم مقابل صنعت نفت پیروز شدیم ولی به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند.
به گزارش مهر، شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی گفت: خدا را شکر می‌کنم که در بازی باقیمانده هم توانستیم به یک برد شیرین دست پیدا کنیم و قهرمان نیم فصل شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هدف ما بالا بردن جام در پایان فصل است و کسی به قهرمان نیم فصل، جامی نمی دهد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی شما برطرف شده است یا خیر؟ گفت: مطالبات ما همچنان از باشگاه پرسپولیس باقی مانده، اما تمام این بردها را به هواداران تقدیم می‌کنیم و نمی‌خواهیم مشکلات مالی باعث شود تا نتایجمان تحت تاثیر قرار بگیرد. من دست تک تک آنها را می‌بوسم زیرا حمایت آنها باعث شده تا ما بتوانیم در هر بازی، نیرویی مضاعف بگیریم.
خلیل‌زاده در خصوص قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان افزود: نمی‌توانم بگویم گروه آسانی داریم. تمام تیم‌هایی که در این تورنمنت شرکت می‌کنند، به دنبال این هستند تا بتوانند قهرمان آسیا شوند؛ ولی ما تلاش می‌کنیم حتی اگر گروه ما هم سخت باشد، بتوانیم بازی‌ها را با پیروزی به پایان رسانده و امسال در لیگ قهرمانان، جام را به بالای سر ببریم.
وی درباره دیدار جام حذفی پرسپولیس برابر بادران در روز جمعه تصریح کرد: سال‌هاست که جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و ما باید هوشیار باشیم که حریف را آسان تلقی نکنیم.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند

از جمع قهرمان های گذشته مسابقات جام حذفی ایران، 4 تیم دیگر هم در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها خارج شدند.

به گزارش طرفداری، تیمهای پرسپولیس، ذوب آهن، سایپا و فجر شهید سپاسی قهرمانان ادوار گذشته مسابقات جام حذفی بودند که در این مرحله با شکست برابر تیمهای آلومینیوم، تراکتور، ملوان و گل گهر از دور رقابتهای جام حذفی کنار رفتند.

قبل از این هم تیمهای استقلال و فولاد و نساجی از جام حذفی خارج شده بودند و امروز تنها تیمهای سپاهان، تراکتور و ملوان تیمهایی هستند که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حضور دارند و سابقه قهرمانی در ادوار گذشته را دارند. سپاهان 4 بار، ملوان 3 بار و تراکتور 2 بار عنوان قهرمانی را در این مسابقات کسب کرده اند اما این بار تیمهای گل گهر سیرجان و مس رفسنجان هم در کنار تیمهایی مثل آلومینیوم اراک و هوادار از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند.

استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند تا برای اولین بار بعد از 19 سال، تیمهای استقلال و پرسپولیس در جمع 8 تیم برتر جام حذفی غایب باشند. در 19 سال اخیر 4 بار پرسپولیس و 3 بار استقلال عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی را به دست آورده اند. قطعا بدون استقلال و پرسپولیس، مسابقات جام حذفی ایران جذابیت های زیادی را از دست خواهد داد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام