Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@10:53:13 GMT

این دزد خلافی خودرو ها را صفر می کند/ شگرد عجیب+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۲۲۴۵

‍‍‍‍‍‍

حوادث: جواد یکی از متهمان سابقه دار سرقت داخل خودرو و خودرو است که ادعا می کند دیگر دست به سرقت نمی زند و متهم دیگری که در میان دیگر متهمان ناشناخته تر است شیوه خلاقانه ای را برای صفر کردن خلافی خودروها طراحی کرده است.

حجم ویدیو: 26.47M | مدت زمان ویدیو: 00:03:50 دانلود ویدیو

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، جواد 39 ساله یکی از متهمانی از که در طرح رعد 4 پلیس Police تهران دستگیر شده است این متهم در گفتگو با رکنا ادعا می کند که پس از آزادی Freedom دیگر سرقت Stealing نمی کند و می خواهد به زندگی تبهکاری اش پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به چه جرمی دستگیر شدی؟
سرقت خودرو
سابقه داری؟
8 سابقه دارم که 4 بار به خاطر سرقت و مابقی را به جرم Crime خرید و فروش مواد مخدر Drugs و رابطه نامشروع دستگیر شده ام.
اعتیاد داری؟
بله، 5 سال است که شیشه مصرف می کنم.
کی دستگیر شدی؟
ساعت 3 بامداد سه شنبه بود که به خاطر خوردن قرص حالت خوبی نداشتم و داخل خودروی سرقتی خوابیده بودم که پلیس سر رسید ترسیدم و فرار Escape کردم که پس از یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدم.
شیوه و شگردت سرقت چه بود؟
به من مظنون شدند سرقت نکردم.
داخل خودروی سرقتی دستگیر شدی و خودت هم اعتراف کردی؟
در خودرو را خم می کردم و بعد درها را باز کرده و پشت فرمان خودرو نشسته و پا به فرار می گذاشتم.
پس از آزادی دوباره دزدی theft می کنی؟
نه .
8 بار رفتی زندان Prison و دوباره دزدی کردی؟
خسته شدم و دیگر دزدی نمی کنم.
با خانواده ات زندگی می کنی؟
نه، تنها هستم به خاطر اعتیادم مجبور شدم خانواده ام را ترک کنم.
ازدواج کردی؟
بله یک دختر هم دارم اما از همسرم جدا شدم.
از دخترت خبر داری؟
بله، بعضی اوقات می بینمش.
چرا وقتی ازدواج کردی اعتیادت را ترک نکردی و دنبال یک کار نرفتی؟
اشتباه کردم.
تبهکاری که با شیوه خلاقانه خلافی خودروها را صفر می کرد
این متهم که نخستین بار است گرفتار شده با شیوه و شگردی جالب و با سوءاستفاده از ضعف بانک‌ها، اقدام به صفر کردن خلافی خودرو ها کرده و با این روش، نیمی از مبلغ خلافی خودروها را به عنوان حق الزحمه دریافت می‌کرد.
در این روش سارق با استفاده از کارت هدیه بدون موجودی یک بانک خصوصی به شعبه بانک‌های ملی مراجعه کرده و با استفاده از دستگاه پوز داخل شعبه، فرآیند پرداخت خلافی را می گذراند و در پایان با بریدن بخشی از قبض دستگاه پوز که در آن ذکر شده کارت بانکی فاقد موجودی است، برگه خلافی را به همراه رسید بانکی به دفاتر پلیس +10 برده و خلافی خودرو را صفر می‌کرد.
این «دزد» خلاق می‌گوید این مشکل سامانه‌ای در قبض دستگاه پوز، تنها برای کارت‌های هدیه این بانک خاص صادر می‌شود و او با سوءاستفاده از این کار، مبادرت به پرداخت خلافی با کارت‌های هدیه بانکی فاقد موجودی می‌کرده است.
این متهم به خبرنگار رکنا گفت: تو کار خرید و فروش موتور سیکلت بودم و وضعیت مالی خوبی داشتم و به خاطر خوش گذرانی و پولی که داشتم ناخواسته به مواد مخدر اعتیاد پیدا کردم و در ادامه این شیوه و شگرد به ذهنم رسید.
متهم در پاسخ به سوال رکنا در خصوص این شیوه و شگرد را از کسی آموختی گفت: این تنها شیوه ای بود که به ذهنم رسید و همه دارایی من قبل از دستگیری این راه بود که پولی خوبی هم به دست اوردم. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگانگیری در نیکشهر؛ ۴ متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس در کمتر از دو ساعت چهار شرور را که اقدام به ربایش ‏یکی از شهروندان نیکشهر کرده بودند، دستگیر کردند. - اخبار استانها -

سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: با وقوع یک فقره آدم‌ربایی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در یکی از روستاهای شهرستان نیکشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران سریعا به محل اعلامی عزیمت و مشاهده کردند، چهار آدم ربا با استفاده از زور و تهدید، مردی را که حدوداً 38 سال سن داشت گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شده اند، بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات شخصی قبلی، فردی را گروگان گرفته‌اند، که تیم رسیدگی کننده جهت دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز قدام کردند.

وی با بیان این که مأموران جان برکف پلیس با انجام اقدامات هوشمندانه فرد ربوده شده را در کمتر از دو ساعت بدون هیچگونه تلفاتی از اسارت آزاد کردند، تصریح کرد: در این رابطه چهار گروگانگیر توسط مأموران دستگیر و جهت انجام سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌ها با خلافی بیش از سه میلیون تومان
  • دستگیری عامل حریق عمدی ۵ منزل مسکونی و خودرو در کاشان
  • عامل حریق عمدی ۵ منزل مسکونی و خودرو در کاشان دستگیر شد
  • بازداشت سارق حرفه ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • بازداشت سارق حرفه‌ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • شگرد متفاوت میلاد برای سرقت
  • اسرار سارق هنگام تصادف لو رفت / متهم: برای اینکه بتوانی دزدی کنی باید معتاد باشی تا در حال خودت نباشی!
  • خودرو با خلافی بیش از ۳ میلیون تومان توقیف می‌شود
  • گروگانگیری در نیکشهر؛ چهار متهم دستگیر شدند
  • گروگانگیری در نیکشهر؛ ۴ متهم دستگیر شدند