Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@03:12:04 GMT

اپل خدمات هوشمند موسیقی ارائه می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۲۸۳۱

اپل خدمات هوشمند موسیقی ارائه می‌دهد

اپل این بار خرید شرکت شازم و فناوری شناسایی موسیقی آن را در دستور کار قرار داده تا بتواند خدمات تازه و هوشمندی در حوزه موسیقی ارائه دهد.
به گزارش صدای ایران به نقل از انگجت، شازم برنامه منحصر به فردی طراحی کرده که با پخش یک فایل موسیقی در محیط آن قادر به یافتن موسیقی های مشابه است تا کاربر بتواند فایل های موسیقی مورد علاقه خود را به راحتی بیابد، بدون آنکه نیازی به ساعت ها جستجو در اینترنت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که فعلا دو طرف در این زمینه سکوت کرده اند، گفته می شود این توافق تا پایان امروز نهایی شده و اعلام می شود. هنوز مشخص نیست اپل برای خرید شازم چه مبلغی را خواهد پرداخت.
فناوری یادشده علاوه بر موسیقی در حوزه فیلم های سینمایی و برنامه های تلویزیونی هم کاربرد دارد تا کاربران بتوانند به راحتی فیلم ها و سریال های مطابق سلیقه خود را بیابند.
برنامه شازم هم گوشی های اندرویدی و هم با آیفون سازگار است و این شرکت آن را از سال 2014 با دستیار صوتی سیری و با رایانه های اپل نیز سازگار کرده است.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم