Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جام نیوز، رضا صادقی خواننده مطرح موسیقی پاپ، به بهانه انتقاد از سه برابری شدن نرخ عوارض خروج از کشور، پستی را در استوری خود به نمایش گذاشت که بوی ناامیدی از عملکرد دولت از آن به مشام می رسد.

 

 

صادقی که ظاهرا از حامیان دولت در انتخابات ریاست جمهوری بوده، در این رابطه خطاب به جناب آقای روحانی، رئیس جمهور کشورمان نوشت: سلام آقای رئیس جمهور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.رای دادیم، حمایت کردیم، توهین شنیدیم، تهمت شنوفتیم....حرف من عوارضی و قیمتش، نون و قیمتش، زلزله زده و محرومیتش، گرونی و مصیبتش، حتی نون و نداشتنش نیست، درد اینجاست که انگار از حال و روزمون خبر ندارید...چشم یاری داشتیم..حیف#خودمون_بداد_خودمون_برسیم

خداحافظ آقای رئیس جمهور

 

در همین رابطه امروز نوید محمدزاده، دیگر بازیگر سینما و از حامیان دولت یازدهم، طی پستی کنایه آلود دیالوگی از فیلم "ابد و یک روز" را برای اعتراض به این تصمیم دولت برگزید و در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

 

 

از دیگر سو باران کوثری، طرفدار دو آتشه دولت هم نتوانست در این خصوص سکوت کند.

 

کوثری خطاب به دولت نوشت: «یه توییت خیلی جالب خوندم مضمونش این بود: یعنی یه سفر خارج رفتن جریمه اش (چون این دیگه عوارض نیست، جریمه است)، از جریمه ای که دادگاه برای قاضی مرتضوی در نظر گرفته بیشتره...».

 

 

 

این بازیگر زن سینما در جریان انتخابات ریاست جمهوری از طرفداران بی چون و چرای دولت آقای روحانی بود.

 

 

 

 

اعتراض سه تن از هنرمندان کشور به دولت طی دیروز و امروز در حالی است که هفته پیش نیز مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان سینمای ایران حمایت خود از آقای روحانی در ایام انتخابات ریاست جمهوری را مایه پشیمانی خواند.

 

فخیم زاده نوشت: ایام انتخابات رفته بودیم از آقای روحانی حمایت و برایشان تبلیغ کنیم، الان پشیمانم.

 

 

بر پایه لایحه بودجه سال 97 که رو گذشته آقای روحانی، رئیس جمهور کشورمان تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد، عوارض خروج از کشور طی رشدی بی سابقه، از 75 هزار تومان به 220 هزار تومان رسید که افزایش سه برابری را نشان می‌دهد.

 

آن گونه که در توضیحات پیوست شده به ردیف سوم «جدول شماره 16- تعرفه درآمدهای موضوع جدول شماره (5)» آمده، این تعرفه های گران شده، برای بار نخست خروج از کشور است و عوارض خروج از کشور در بار دوم 50 درصد افزایش خواهد یافت و در نوبت سوم به بعد، افزایش 100 درصدی خواهد یافت.

 

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت

ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه از طریق کریدور دریایی قبرس که به دلیل کشته شدن کارکنان گروه‌های امدادی توسط رژیم صهیونیستی قطع شده بود، از سر گرفته شد. 

سخنگوی دولت قبرس گفت: "شامگاه جمعه کشتی جنیفر با مواد غذایی در داخل آن، بندر لارناکا را به سمت غزه ترک کرد. " 
در اوایل آوریل، تحویل کمک‌ها در چارچوب طرح آمالتیا قبرس به دلیل مرگ کارکنان سازمان جهانی آشپزخانه مرکزی متوقف شد.

در ۸ مارس، اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، در لارناکا از افتتاح یک کریدور دریایی بشردوستانه برای کمک رسانی به غزه خبر داد. این ایده چندین ماه است که توسط رئیس جمهور قبرس به طور مداوم مطرح شده است. یک مرکز لجستیک با قابلیت پذیرش ۲۰۰ هزار تن محموله در لارناکا، جایی که بنادر دریایی و پایگاه‌های هوایی قبرس در آن قرار دارد، مستقر شده است.

دولت نیکوس کریستودولیدس، رئیس جمهور قبرس معتقد است که سه عامل کلیدی به نفع طرح آمالتیا قبرس است: نزدیکی جغرافیایی کشور جزیره‌ای قبرس به منطقه تحت محاصره، وجود زیرساخت‌های لازم برای دریافت کالا و روابط استراتژیک با کشور‌های همسایه. 

در همین حال، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت که واشنگتن یک اسکله موقت در نوار غزه ایجاد خواهد کرد تا کالا‌هایی را که از طریق دریا به این منطقه تحویل داده می‌شود، دریافت کند. اسرائیل بر مشارکت خود در تضمین کنترل جریان کمک‌های بشردوستانه اصرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم