Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@13:12:01 GMT

درآمد 11 میلیون دلاری پسر بچه 6 ساله از یوتیوب

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۳۸۰۴

درآمد 11 میلیون دلاری پسر بچه 6 ساله از یوتیوب

خرداد:یک پسربچه شش ساله توانست در مدت یک سال حدود ۱۱ میلیون دلار از طریق اینترنت کسب درآمد کند.
به گزارش خرداد، یک پسربچه شش ساله توانست در مدت یک سال حدود یازده میلیون دلار از طریق اینترنت کسب درآمد کند. در گزارش واشنگتن پست آمده است در گذشته کودکان مشهور جهان ستاره‌های فیلم‌های سینمایی بودند. اما این روزها بسیاری از مشهورترین کودکان جهان بازیگر نیستند بلکه ستاره‌های «یوتیوب» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




یکی از مشهورترین ستاره‌های این روزهای یوتیوب رایان شش ساله است که ویدئوهای او و اسباب‌بازی‌هایش توجه میلیون ها کودک در سرتاسر جهان را به خود جلب کرده است.از زمانی که رایان سه ساله بود والدینش همواره ویدئوهایی را از بازی او با اسباب‌ بازی‌هایش و نظرات او درباره این اسباب‌ بازی‌ها در کانال یوتیوب خود به اشتراک ‌گذاشته‌اند. نام خانوادگی و محل زندگی رایان اطلاعات محرمانه است و هرگز فاش نشده است؛ چرا که نام او به فهرست مجله فوربز از مولتی میلیونرهای یوتیوب با بالاترین درآمد راه یافته است. نام او در جایگاه هشتم این فهرست قرار گرفته است. طبق گزارش فوربز رایان از اول ژوئن سال 2016 میلادی تا اول ژوئن سال جاری، 11 میلیون دلار از طریق یوتیوب کسب درآمد کرده است. کودکان بسیاری از سراسر جهان که مجذوب ویدئوهای رایان شده‌اند، روزانه ساعت‌ها در حال تماشای آنها و حتی تقلید روش بازی کردن او هستند. بسیاری از طرفداران رایان حتی کانال‌های یوتیوب خودشان را راه‌اندازی کرده‌اند.گزارش واشنگتن پست می افزاید در یک سال گذشته 10 نفر نخست ستاره‌های یوتیوب با بالاترین درآمد، مجموعاً صد و بیست و هفت میلیون دلار کسب درآمد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن رشد 80 درصدی داشته است. برچسب ها: پسر بچه 6 ساله ، یوتیوب ، اینترنت

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان

قهرمان جام جهانی 2022 قطر در لیگ آمریکا با یک تیر دو نشان زد.

به گزارش فارس، لیونل مسی در 7 بازی لیگ آمریکا 9 گل به ثمر رساند و خودش را «آقای گل و تیمش را صدرنشین لیگ کرد».

دارنده 8 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا با دستمزد سالیانه 50 میلیون یورو برای اینتر میامی توپ می زند.

اینتر میامی بامداد امروز(یکشنبه) به مصاف نیوانگلند رفت و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید.

مسی در این بازی موفق شد 2 گل برای تیمش به ثمر برساند و 2 پاس گل داد تا با کسب امتیاز 8.8 بهترین بازیکن زمین شود.

شبکه ESPN  می نویسد که لیونل مسی در این بازی یک «رکورد بزرگ لیگ آمریکا» را به نامش ثبت کرد و به «اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در 7 بازی موفق شده با به ثمر رساندن 9 گل و 7 پاس گل 16 امتیاز را برای تیمش کسب کند».

نشریه اسپورت گزارش می دهد که «لیونل مسی به اولین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد که در به ثمر رسیدن 1200 گل در دوران فوتبالی اش مشارکت کرده است».

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مسی این روزها غمگین است (عکس) کفش های لیونل مسی (عکس)

دیگر خبرها

  • تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • (ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!
  • یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد! | تصاویر
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان