Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@08:19:03 GMT

عمر عبدالرحمن در مسیر الهلال عربستان!

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۳۸۳۳

عمر عبدالرحمن در مسیر الهلال عربستان!

رسانه های عربستانی از انتقال قریب الوقوع عمر عبدالرحمن به الهلال عربستان خبر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های عربستانی از توافق ناگهانی و پنهانی نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا با ستاره اماراتی تیم العین خبر دادند، قراردادی که درصورت وقوع قطعا مهمترین نقل و انتقال زمستانی آسیا خواهد بود.


عمر عبدالرحمن هافبک گرانقیمت العین حال با پیشنهاد جذابی از الهلال مواجه شده تا شاید قید درهم های شیخ های اماراتی را بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

 

البته عمر عبدالرحمن هنوز علاقه ای برای حضور در لیگ عربستان و تیم الهلال را ایراز نکرده و تنها گفته که می خواهد برای پیشرفت به فوتبال اروپا برودکه قاعدتا درخشش او در تیم پرستاره الهلال بیشتر به چشم می آید.

 

رامون دیاز سرمربی الهلال از علاقه باشگاه برای جذب عموری خبر داده، به نظر می رسد با توجه به موفقیت های الهلال این بازیکن تیم العین به تیم عربستانی نزدیک تر از همیشه باشد، این سرمربی  قصد دارد تا جایگزین مطمئنی برای کارلوس ادواردو هافبک برزیلی تیمش که با پارگی رباط پا از میادین دور است، پیدا کند.

 

عموری در فوتبال امارات گرانترین بازیکن است و با این حال العین دوست ندارد تا نگین تیمش را از دست بدهد، عبدالرحمن این فصل در مصاف با عمر الخریبین جایزه بهترین بازیکن آسیا را از دست داد تا برای آینده فوتبالش تصمیم جدیدی بگیرد.

 

العین و الهلال در گروه استقلال حضور دارند و در صورت این انتقال زمستانی عموری باید برابر تیم سابقش قرار بگیرد.

تیم ملی امارات عربستان الهلال عربستان عمر عبدالرحمان امارات

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و التعاون در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و التعاون امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و التعاون

لیگ حرفه‌ای عربستان (التعاون - الهلال) ساعت ۱۸:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750265

دیگر خبرها

  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • خلاصه بازی الهلال و التعاون + فیلم
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • النصر 3-1 الخلیج؛ رونالدو و الهلال دوباره به هم رسیدند