Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@18:25:53 GMT

عکس روز: پاپا نوئل روی برج

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۴۳۵۰

عکس روز: پاپا نوئل روی برج

ارتباطات > تصویری - همشهری آنلاین:
یک بدلکار که لباس پاپا نوئل را پوشیده است، روز دوشنبه ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) ۲۰۱۷ به بازدیدکنندگان از سکوی مشاهده اورکا اسکای‌دک در طبقه هشتاد و هشتم برج اورکا در شهر ملبورن استرالیا سلام می‌کند.

James Ross/AAP

در همین زمینه: عکس روز: دستفروش فلسطینی عکس روز: اسب‌ها و آتش عکس روز: ابرپوتین عکس روز: هنر خیابانی عکس روز: قوهای مهاجر وقتی عکس سخن می‌گوید عکس روز: روبان قرمز عکس روز: کمک سگ به صاحب معلولش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزبه چشمی بازی با فولاد را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزبه چشمی مدافع تیم استقلال در بازی با ذوب آهن از کوپال ناظمی کارت زرد گرفت تا چهارکارته شود و بازی هفته آینده تیمش مقابل فولاد را از دست بدهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها