Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های خارجی از شنبه 18 آذر ماه 1396 در پردیس دانشگاه فردوسی مشهد آغاز بکار نمود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های خارجی از شنبه 18 آذر ماه 1396 در پردیس دانشگاه فردوسی مشهد آغاز بکار کرد.

این نمایشگاه که با تلاش مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد و به مناسبت هفته پژوهش برگزارشده است تا 22 آذرماه در محل سالن ورودی مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی دایر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد کتاب‌های ارائه‌شده حدود 8000 عنوان هست که توسط 7 شرکت نماینده ناشران معتبر خارجی ارائه می‌شود.

سال انتشار کتاب‌های ارائه‌شده در نمایشگاه بعد از 2015 و با تخفیف حداقل 15% ارائه می‌شود. خرید از این نمایشگاه برای عموم بازدیدکنندگان به‌ویژه دانشگاهیان و پژوهشگران آزاد می‌باشد.

لازم به ذکر است در مراسم افتتاح این نمایشگاه رئیس و معاون پژوهشی دانشکده علوم ریاضی و جمعی از کتابداران و بازدیدکنندگان شرکت داشتند.

همچنین آقای دکتر لگزیان معاون طرح و برنامه آقای دکتر سجادی مدیر پژوهشی، دکتر مهارتی مدیر بودجه و جمعی دیگر از اعضای هیئت‌علمی دانشکده‌های مختلف دانشگاه تاکنون از این نمایشگاه بازدید کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر که ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب از بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مختص سازمان‌ها و نهادها از فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند تا بیست‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

خلج با بیان اینکه سازمان‌ها و نهادها می‌توانند ‎ درخواست کتبی خود را برای دریافت یارانه اعتبار خرید کتاب جهت تجهیز کتابخانه‎‌ها، به رییس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کنند، افزود: پس از تأیید درخواست و تعیین میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان‌ها و نهادها اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سازمان‌ها و نهادها پس از دریافت اعتبار می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با مراجعه به سامانه ketab.ir به صورت مجازی خریداری کنند.

کد خبر 6087969 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب