Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکوپولوی فوتبال ایتالیا، در جدیدترین باشگاهش به مشکل خورده و راه فراری هم ندارد!

طرفداری- مارکو بوریلو با هواداران اسپال درگیر شده و ظاهرا به آخر خط در این تیم رسیده است. هواداران این تیم به صراحت در پیام های توهین آمیز از بوریلو خواسته اند اسپال را ترک کند اما او برای جدا شدن از این تیم مانع بزرگی بر سر راه خود می بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از Football-Italia، بوریلو با وجود شروعی خوب در تیم جدیدش، در هفته اخیر با هواداران اسپال به مشکل خورده و تنش ها بالا رفته است. به نظر می رسد او چاره ای جز جدا شدن از این تیم ندارد اما برای انتخاب تیم جدیدش، گزینه های زیادی پیش روی خود نمی بیند. با توجه به اینکه در هر فصل یک بازیکن حداکثر با پیراهن دو تیم می تواند به میدان برود؛ بوریلو در ماه آگوست در تیم کالیاری بازی کرد سپس راهی اسپال شد بنابراین او نمی تواند در این فصل در تیمی به غیر از اسپال و کالیاری بازی کند. باید دید سرانجام بوریلو در ماه ژانویه چه تصمیمی می گیرد. او یا باید به باشگاه سابقش برگردد [که کالیاری با گرفتن پاوولتی نیازی به بوریلو ندارد] یا باید در اسپال بماند و امیدوار باشد، شرایط به حالت عادی برگردد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از کشته و زخمی شدن یک زن و شوهر در تصادف جاده‌ای در محور زرند رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، مرتضی بخشی با بیان اینکه حادثه برخورد کامیون با وانت در ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت به این سازمان اعلام و نیروهای امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه کامیون با وانت مزدا برخورد داشته که متاسفانه سرنشین وانت در این حادثه جان باخته است.

وی با اعلام اینکه نیروهای این سازمان، سرنشین را از داخل خودرو به خارج منتقل و بعد از تأیید فوت وی توسط اورژانس به سردخانه منتقل شد, افزود: در این حادثه راننده خودرو دچار مصدومیت شده بود که توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده و علت حادثه توسط پلیس راه در حال بررسی است.

کد خبر 749535

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • غار هارپیا ؛ اینجا زمین کاملا چین خورده است! (+عکس)
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند