Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی از امروز خبرداد.

دکتر محمد حسین پورکاظمی در گفت‌وگو با ایسنا از آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی خبرداد و گفت: شرکت کنندگان سی و چهارمین آزمون دستیار فوق تخصصی که موفق به کسب نمره قبولی نشده اند می توانند از امروز ۲۱ تا ۲۴ آذرماه در مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: داوطلبان باید با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir برای ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

دکتر پور کاظمی اظهار کرد: ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت سی و چهارمین آزمون دستیار فوق تخصصی ۴۰۰ نفر است که این ظرفیت ها تنها به مناطق محروم تعلق دارد و فقط  برخی رشته‌ها در صورت وجود ظرفیت مازاد دانشجویان آزاد را نیز پذیرش خواهند کرد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: توصیه می شود داوطلبان با مطالعه شرایط دفترچه و دارا بودن شرایط مناطق محروم نسبت به ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام کنند. 

وی ادامه داد: اسامی دانشگاه‌هایی که داوطلبان می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب کنند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. ‌

گفتنی است، مرحله کتبی سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پنجشنبه ۱۴ بهمن و مرحله شفاهی این آزمون ۱۷ و ۱۸ بهمن ۹۵ به صورت شفاهی برگزار شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی

انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایسنا،  انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای آن دسته داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، از روز شنبه ۱ اردیبهشت آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت  ادامه دارد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org  دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آغاز بیست‌ویکمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور