Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری زنجان، گفت: توسعه، پیشرفت و تعالی ورزش نیازمند حمایت و سرمایه گذاری است و همه دستگاه های اجرایی باید همراه و کمک کار این عرصه تاثیرگذار باشند.

سیدبیوک موسوی، روز سه شنبه در دومین جلسه شورای عالی ورزش استان زنجان که در سالن پیامبراعظم استانداری زنجان برگزار شد، افزود: هزینه در ورزش، سرمایه گذاری است و اگر در این مقوله مهم و اثربخش در سلامت افراد و جامعه، سرمایه گذاری شود می توان تا حدودی جلوی آسیب های اجتماعی را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت ها و امکانات استان در رشد و توسعه ورزش زنجان که ورزشکارانش حرف های زیادی برای گفتن در میادین کشوری و برون مرزی دارند بهره گرفت.
موسوی با بیان اینکه امکانات ورزشی زنجان با استانهایی چون آذربایجانشرقی و تهران، یکسان و قابل قیاس نیست و به لحاظ توانمندی های مالی و اقتصادی جزو استان های متوسط به پائین است، افزود: باید از کسانیکه که در رشد و توسعه ورزش این استان متحمل زحمات فراوان می شوند و با امکانات محدود بزرگترین دستاورد و فخرآفرینی را نصیب استان می کنند جای تقدیر دارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، میزبانی رویدادهای مهم ورزشی را برای رشد و توسعه و شناساندن و معرفی استان زنجان، بسیار خوب دانست و گفت: برگزاری مسابقات بین المللی می تواند در ایجاد زیرساخت های ورزشی نیز بسیار موثر باشد.
موسوی به برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر در زنجان اشاره کرد و افزود: تمام دستگاهها و نهادها باید همراهی و کمک کنند تا این مسابقات به نحو احسن و به شکل آبرومندانه برگزار شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: باید از تمام امکانات، ظرفیت ها و پتانسیل های بخش های مختلف، برای رشد و توسعه ورزش زنجان بهره گرفت.
علی جوان برگزاری جلسات شورای عالی ورزشی استان زنجان را بسیار مهم و تاثیرگذار خواند و افزود: نخستین جلسه شورای عالی ورزش این استان که تیر ماه امسال برگزار شد هفت مصوبه داشت که تمام مصوبات اجرایی شد و برای پیشبرد اهداف و برنامه ها، کمیته های مختلف تخصصی نیز شکل گرفت.
وی 'اعلام برنامه ها و نیازهای برگزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر در زنجان، تشکیل ستاد بازی های آسیایی 2018 'جاکارتا' اندونزی و گزارش کار از برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت در سال 96' را سه دستور دومین جلسه شورای عالی ورزش استان زنجان، ذکر کرد.
جوان با بیان اینکه میزبانی مسابقات بین المللی بدمینتون در زنجان باید به فال نیک گرفته شود، افزود: شناساندن توانایی های گردشگری و فرهنگی و ظرفیت های موجود استان به میهمانان، ارتقا سطح کیفی و کمی ورزش زنجان، شناسایی نقاط ضعف و قوت در برگزاری مسابقات فرا ملی و همچنین ایجاد شور و نشاط و حس همدلی در ایام الله دهه مبارک فجر، از مزیت های میزبانی این رقابت ها بوده و هزینه آن نیز به صورت تقریبی 230 میلیون تومان برآورد شده است.
وی به بازیهای آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا نیز که نیمه نخست سال آینده برگزار خواهد شد اشاره و اظهار کرد: تلاش می شود تا ورزشکاران مطرح زنجان با توانمندی بهتر و بیشتری در این مسابقات حاضر شوند.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت

علی روحی کارگردان نمایش «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» گفت: نمایش «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» به نویسندگی آرام محضری، در سال ۱۳۹۴ منتشر شد. این نوشته با ۴ پرسوناژ و صدای یک شخصیت خیالی، در دو پرده که بخش بیشتر صحنه آن در دفتر نخست‌وزیری طی میشد نوشته شده است؛ اما در نسخه‌ای که از ۹ اردیبهشت ماه امسال اجرا رفت، اصلاحاتی در نمایشنامه اعمال شد.

وی ادامه داد: در کنار متن نمایش، سعی شده است تا با استفاده از لباس، موسیقی، نورپردازی، صحنه آرایی و تیم بازیگران ترکیبی از جلوه‌های صمعی و بصری ایجاد شود تا مخاطب ارتباط بیشتری با نمایش و حس همزاد پنداری نزدیکتری با شخصیت‌ها و موقعیت‌هایی که در آن قرار می‌گیرند، برقرار کند.

روحی درباره خلاصه داستان توضیح داد: مرد جوانی به نام خوزه، شیفته دختری به نام مارتا است اما به دلیل شرایط جامعه مجبور به ترک او می‌شود تا به دنبال تحقق رویا‌های خود برود. سال‌ها بعد وقتی خوزه تبدیل به نخست وزیر خودخوانده شده دوباره مارتا را می‌بیند ولی اینبار شرایط به گونه دیگری متفاوت است.

این کارگردان درباره انتخاب اسم این نمایش گفت: اسم نمایش «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» برگرفته از اسم خود نمایشنامه به نویسندگی آرام محضری است که سال ۱۳۹۴ به چاپ رسیده بود. البته نمایشی که درحال حاضر بر روی صحنه  است، تغییراتی نسبت به متن اصلی داشته که با هماهنگی و موافقت نویسنده بوده است. ضمن اینکه متن تغییرات اساسی نداشته است ولی تعداد پرسوناژ‌ها بیشتر شده است و موقعیت‌های چالش برانگیز تری در صحنه اتفاق می‌افتد.

وی بیان کرد:در این چند ماه تمام تلاش گروه از بازیگران گرفته تا سایر عوامل ارائه نمایشی درخور و مورد پسند برای هنردوستان به خصوص مخاطبان جدی و حرفه‌ای تئاتر بوده است که امیدواریم از تماشای این نمایش لذت ببرند و در آخر از همه دوست داران هنر‌های نمایشی درخواست دارم که از تئاتر و نمایش‌های درحال اجرا حمایت کنند.

شایان ذکر است که علی روحی فارغ‌التحصیل دوره فیلمسازی از کانون سینماگران جوان. با سابقه تولید چند فیلم کوتاه و ساخت فیلم مستند در ژانر اجتماعی و همچنین نویسندگی چندین فیلمنامه کوتاه. بعد از تجربه به اجرا بردن اولین نمایش تئأتر خود با نام "نوری که هست"نوشته آرام محضری. درحال حاضر از ۹ اردیبهشت ماه امسال نمایش "عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند" را با همکاری مجدد نویسنده نمایشنامه و در عمارت ارغوان به روی صحنه خواهد برد.

نمایش «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» به نویسندگی آرام محضری، کارگردانی و طراحی علی روحی و تهیه‌کنندگی محمد آئینی است. از عوامی دیگر این نمایش می‌توان به گروه بازیگران احسان شیخی، نازنین بیوک، رسول بابایی، شکیبا کیا و میرنادر مظلومی، دستیار کارگردان و اتاق فرمان سعیده سرلک، طراحی صدا و موسیقی شایان شعله، ضبط موسیقی استودیو بلوط، طراح گریم سولماز جانجان،، مجری گریم حدیث عقیلی، طراح لباس مهدیه خلج زاده، طراح نور رسول بابایی، دستیار صحنه پریسا رسولی، تیزر و استوری موشن بهرام لطفی، تدوین محسن جوادی، تایپوگرافی احمد کریمی، طراح پوستر و بروشور شیدا موحدی، عکاسان دیانا حبیبی، زهرا نیکخواه، ارتباطات رسانه ای علیرضا نیاکان، سیده سعیده  سادات موسوی سالار، مدیر روابط عمومی سعیده سرلک و همکار روابط عمومی شهره آگاه اشاره کرد.

این نمایش از  ۹ تا ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۹ در عمارت نمایشی ارغوان روی صحنه نمایش است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • برگزاری کارگاه بین‌المللی تئوری مخابرات با حمایت همراه اول
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟
  • سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم