Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرهنگ علی سعیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت:ماموران پلیس راهور تکاب حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری پژو 405 را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی بابیان اینکه در استعلام صورت گرفته از سوابق خودرو مشخص شد که دارای مبلغ 39 میلیون و 150 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است،افزود:با روشن شدن این امر خودرو به منظور پرداخت دیون دولتی وسیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سعیدی تصریح کرد:برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد ،پلیس راهنمایی ورانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام می کند وچنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ،مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند،خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش نرخ جرائم رانندگی یک عامل مهم بازدارنده در کاهش تخلفات رانندگی است،افزود:تخطی از سرعت مطمئنه و رعایت نکردن قوانین راهنمایی ورانندگی  نه تنها خسارات مالی در پی دارد بلکه در بروز خسارت های جانی نیز موثر است.

انتهای پیام/م

سواری پژو با بیش از39 میلیون ریال خلافی در تکاب توقیف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود

فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب‌ها وقتی راننده می‌تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه‌ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می‌کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه‌ها را بدهد.

وی افزود:، ولی در توقیف خودروی بی حجاب‌ها این نباشد که یک عده‌ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی