Web Analytics Made Easy - Statcounter

نلسون سمدو ، مدافع پرتغالی و جدید تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا از عملکرد رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در فصل جاری دفاع کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نلسون سمدو ، مدافع پرتغالی و جدید بارسا از عملکرد رونالدو در فصل جاری دفاع کرد.

سمدو همچنین از شانس بازی کردن هم در کنار رونالدو و هم لیونل مسی ابراز خوشحالی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمدو گفت:

“رونالدو خیلی در لالیگا گلزنی نکرده اما پاس گل های زیادی داده و در لیگ قهرمانان نیز بارها گلزنی کرده است. اما به طور کلی به نظر من مقصر این شرایط رونالدو نیست زیرا در کل رئال مادرید خیلی خوب بازی نمی کند و اوست که مورد انتقاد قرار می گیرد.

رونالدو ممکن است در توپگیری خیلی موفق نبوده و رئال نیز فرصت های زیادی را ایجاد نکند، اما رونالدو هنوز هم یک بازیکن بزرگ است که همه کار در زمین می کند.

من بسیار خوش شانس هستم که هم در کنار مسی و هم رونالدو بازی می کنم، زیرا بازیکنان زیادی نیستند که این فرصت را دارند که در کنار دو بازیکن برتر دنیا بازی کنند. در حال حاضر فقط من و آندره گومس چنین شانسی را داریم و من دارای امتیاز ویژه ای هستم.

رونالدو و مسی جریان بازی را آسان می کنند و بهترین ها هستند و آمارها و رکوردها گویای این مطلب است. آنها دارای ویژگی های مختلفی هستند، اما با هر کدام از آنها بازی کردن آسان است و فقط کافیست توپ را به این دو بدهید تا سرنوشت بازی را مشخص کنند.”

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد

به گزارش "ورزش سه"، بردلی بارکولا در تابستان گذشته به‌عنوان یک پدیده از لیون به پی اس جی پیوست تا خط حمله این تیم را تقویت کند. 

او مورد اعتماد لوئیس انریکه قرار گرفت و به سرعت نیز روند پیشرفت را طی کرده است. بارکولا در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تعیین کننده کار کرد.

بارکولا در مصاحبه با سایت یوفا گفت که کریستیانو رونالدو الگوی او است: «تماشای گل‌های رونالدو و اینکه چطور تیمش را به دوش می‌کشد، برای من همیشه استثنایی بود. واقعا تمام دوران کودکی من با تماشای بازی‌های رونالدو سپری شد و شیفته او بودم و هستم. من همیشه رونالدو را دوست داشتم. ذهنیت و هرگز تسلیم نشدنش، چیزی است که بیش از همه من را تحت تأثیر قرار می‌دهد و این چیزی بود که من را به سطح اول فوتبال رسانده است.»

دیگر خبرها

  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • کمک بایرن به کین