Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام سابق باشگاه استقلال اعتقاد دارد برای سال آینده شفر می تواند ایده های خود را بهتر عملیاتی کند.

طرفداری- علی نظری جویباری، قائم مقام سابق باشگاه استقلال درباره طرز رفتار مسئولان باشگاه استقلال با مجتبی جباری اظهار داشت وقتی که دکتر نوروزی در ابتدای فصل فریاد میزد چرا مدیرعامل استقلال به حرف او گوش نمی داد و وقتی مجتبی جباری بازیکن خوبی نیست چگونه با او قرارداد دو ساله بسته شد؟

علی نظری‌جویباری، قائم‌مقام سابق باشگاه استقلال در خصوص اینکه عملکرد شفر با استقلال را چطور می‌بیند، گفت:

نمی‌توانم به صورت صد در صد بگویم که عملکرد شفر با استقلال خوب بوده اما این چند بازی که در استقلال تماشا کردم شرایط نسبت به گذشته تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان منصوریان 5 بازیکن مصدوم بودند ولی حالا همه بازیکنان رسیده و فکر می‌کنم شفر با این شرایط که همه رسیده‌اند خوب کار کرده است.

به نقل از فارس، وی در پاسخ به این سؤال که آیا آینده استقلال با این مربی را مثبت می‌بیند یا خیر، گفت:

من چند بازی را دیده‌ام و شرایط تیم بد نبود. به نظرم برای سال آینده می‌شود روی شفر برنامه‌ریزی کرد. اگرچه اعتقاد دارم استقلال خیلی باید بهتر از اینها باشد و هم ما و هم هواداران انتظار داریم این تیم هم فوتبال قابل قبول و هجومی را به نمایش بگذارد.

قائم‌مقام سابق باشگاه استقلال با انتقاد از مدیریت باشگاه استقلال پیرامون رفتار با مجتبی جباری، گفت:

سیستم مدیریت استقلال را همه می‌بینند ولی تعجب می‌کنم چطور با مجتبی جباری چنین رفتاری می‌شود. جالب است آقایان به یک باره جباری و رحمتی را اخراج کردند اما چون یک نفر با جباری اختلاف داشت دیگر اجازه ندادند او به تمرین برگردد. سؤال من این است که اگر جباری به درد نمی‌خورد چرا با او قرارداد 2 ساله امضا شد؟ مگر شخصی که با او قرارداد امضا کرد الان مدیرعامل باشگاه نیست؟

وی ادامه داد:

من نامه‌ای را روز گذشته خوانده‌ام که باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال کرده است. در آن نامه آمده که این بازیکن اخراج نشده و خودش در تمرینات شرکت نکرده است. همه مردم در برنامه 90 دیدند که آقایان چه کارهایی انجام داده و چه صحبت‌هایی کردند. من نه حامی جباری هستم و نه از اینکه یک بازیکن مقابل مدیریت بایستد، حمایت می‌کنم. اما اگر شما یک بازیکن را نمی‌خواهید باید سلسله مراتب را رعایت کنید. این همه دکتر نوروزی در ابتدای فصل فریاد می‌زد چرا حرف او را گوش نمی‌کردید؟ اگر جباری تخلف یا مصاحبه‌ای کرده او را به کمیته انضباطی فرا خوانده یا جریمه‌اش کنید یا از طرف دیگر اگر مربی او را نمی‌خواهد بازیکن را در لیست مازاد قرار دهید. جباری بازیکنی است که سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و اقدام آقایان درباره او اصلا منطقی نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پریرا مرد ۴۰ ساله فولاد خوزستان که مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر به شمار می‌رود در چند هفته گذشته به دلیل مصدومیت و البته بیماری کمتر در ترکیب فولاد به میدان رفت.

بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران در بازی گذشته قرمزپوشان اهوازی مقابل آلومینیوم اراک بعد از چند هفته غیبت در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و نمایش خوبی را ارائه کرد. شیمبا در بازگشت به ترکیب فولاد در خط حمله تحرک خوبی داشت و به وجود سن و سالی که دارد، آمادگی جسمانی خود را بار دیگر به نمایش گذاشت.

بی شک بازگشت شیمبا در 5 هفته پایانی لیگ برتر اتفاق خوبی برای عبدالله ویسی و فولادی‌ها به حساب می‌آید. حضور این بازیکن با تجربه در ترکیب فولاد می‌تواند کار آنها برای بقا در مسابقات را راحت‌تر کند و به سود تیمش شود.

شیمبا که در نیم فصل اول با پیراهن مس رفسنجان پنج بار دروازه حریفان را باز کرده بود هنوز برای فولاد گلی به ثمر نرسانده و امیدوار است این طلسم را هم در بازی‌های بعدی تیمش بشکند.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • سقف قرارداد های موقت ۵ ساله می‌شود؟
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن